Terug naar overzicht
Hoi,Een vriendin van mij zorgt voor de muzikale noot tijdens onze viering. Nu moeten we nog afspreken welke nummers ze allemaal heeft die toepasselijk zijn tijdens de mis. Graag hadden we 'Your song' van Ewan McGreggor en 'I don't know much' van Aaron Neville en Linda Ronstadt tijdens onze viering gespeeld maar dat hangt er allemaal vanaf of de toonaard mogelijk is voor haar en of we aan de orkestbanden geraken. Voor de rest is het voor ons nog wat afwachten.Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen?Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Bij ons worden het de volgende liedjes:- Bruiloftsmars - Mendelssohn- Heaven - Do- Altijd heb ik je lief - Clouseau- You'll be in my heart - Phil Collins (bij ondertekening huwelijksregister)- Kiss from a rose - Seal (tijdens offergang)- Everything I do - Bryan Adams (instrumentale versie, tijdens de communie)- From this moment on - Shania Twain (uittredelied)
wij hebben gekozen voor:- Intrumentaal stukje van Mozart- Life on mars van Jaser Sterverlinck- Leef van Sarah Bettens- Altijd heb ik je lief en Hier bij jou van Clouseau- These are the days van Jamie Cullum
Wij hadden in totaal slechts 5 liedjes, want wij hadden een mis zonder communie en offergang :* Bruidsmars - mendelsohn als intrede* Crazy for you - madonna (past bij het begin van onze relatie)* Your Song - Ewan Mc Gregor bij de ondertekening van het huwelijksregister omdat we beiden weg zijn van de film Moulin Rouge* Done Drifting - Heather Nova: prachtig eenvoudig nummer met toepasselijke tekst over de toekomst* Bruismars - Wagner als uittredeKies vooral liedjes die bij jullie als koppel een speciale betekenis hebben !Nog veel succes met de voorbereidingen.Groetjes,Gert
hallo,wij kozen voor volgende nummers:* Om te beginnen eeuwigheid / Clouseau* I will be your bride / The Kelly Family* Een nieuw begin / Alladin* You're still the one / Twain* Stand by me / marvin Gay* om buiten te gaan You never walk alone
HeyWij hebben hier ook lang over aant nadenken geweest en uiteindelijk is het dit gewordne:* Intrede: May it be vanaf min 5'20 (uit LOTR)* You've got a friend in me - Randy Newman (uit Toy Story)* Ain't no mountain high enough - The Supremes* I say a little prayer for you - Aretha Franklin* Scottish wedding uit Braveheart* Uittredelied: Love Generation van Bob SinclairGroetjesVicky09.09.06
Hoi,Wij hadden:Intredelied: One - U2Tussenzang: Parce que c'est toi - Axelle RedNa eerste lezing: Dreaming My Dreams - The CranberriesOndertekening huwelijksregister: My All - Mariah CarreyOfferandelied: My Immortal - Evenescance (was voor iemand die overleden was en op die manier wilde ik die persoon erbij betrekken)Communielied: Halleluja - Jeff BuckleyNa bezinningstekst: Underneath You Clothes - ShakiraUittredelied: When I'm 64 - The Beatles.Net zoals Gert zei: kies liedjes die een héél persoonlijke betekenis hebben voor jullie, ook al passen de teksten soms niet voor 200%.My Immortal was bijvoorbeeld zo eentje maar dit had een héél diepe betekenis voor ons.En al de andere liedjes ook in feiteGroetjes,Sophie
Wij hadden de volgende liedjes:Intredelied bruidegom: You are so beautifull - Joe CockerIntredelied bruid: Voor haar - Gene ThomasVergevingsmoment: Have a litlle faith in me - John HiattTussenzang: Nobelprijs - ClouseauTekenen huwelijksregister: Fools rush in - UB40Offerandelied: Amazing Grace - Elvis PresleyCommunie: Ave Maria - Luciano PavarottiNa bezinning: The rose - Bette MiddlerUittredelied: Alegria - Cirque du SoleilgroetjesKathleen03.12.05
hallo,een tip : kijk eens op http://users.pandora.be/koksijde-westhoek/els = muzikale omlijsting van huwelijksvieringengroetjes !
die link bestaat niet els ale ik krijg te zien page not found