Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautip op trouwkaart

19-6-2010 11:21:57
hallo,

Wij trouwen in oktober en zijn volop met de uitnodigingen bezig die we zelf ontworpen hebben. Dat komt helemaal goed, alleen weet ik niet goed hoe je je kadeautip op de uitnodiging kan formuleren. We willen er een rekeningnummer bijzetten maar kan je dan gewoon schrijven: kadeautip: rekeningnummer?
hoe hebben jullie dit aangepakt?

An
9-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2661

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2010 11:34:24

cadeautip: afbeelding envelopje
Volgende tekstje vind ik ook wel leuk:
Een huwelijksdag wat een feest, zeker als je de rekening leest !

Daarom vragen wij u om ons varkentje te spekken, zodat wij ons faillisement even kunnen rekken!
Willen jullie ons blij verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen!

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2010 11:34:25

cadeautip: afbeelding envelopje
Volgende tekstje vind ik ook wel leuk:
Een huwelijksdag wat een feest, zeker als je de rekening leest !

Daarom vragen wij u om ons varkentje te spekken, zodat wij ons faillisement even kunnen rekken!
Willen jullie ons blij verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-6-2010 11:39:01

Wij hadden:
cadeautip: symbooltje envelopje en rekeningnr.

We wilden geen rijmpje, omdat we al eentje hadden om de aanwezigheid te bevestigen en op den duur is het één rijmpjesboek!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik19-6-2010 11:57:59

Wij hebben
"Bloemen kunnen niet in onze reiskoffer
Daarom vinden we een centje voor ons nieuw huisje des te toffer
Vrijblijvend: envelopje of rekening-nr"

Ik denk dat het wel leuk is voor de mensen om ook te weten waar je het geld aan zou willen uitgeven, en aangezien wij met grote verbouwingen bezig zijn, weten ze zo ineens dat het in onze woonst gestoken zal worden en we het dus aan iets nuttigs zullen besteden :)

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik19-6-2010 11:58:02

Wij hebben
"Bloemen kunnen niet in onze reiskoffer
Daarom vinden we een centje voor ons nieuw huisje des te toffer
Vrijblijvend: envelopje of rekening-nr"

Ik denk dat het wel leuk is voor de mensen om ook te weten waar je het geld aan zou willen uitgeven, en aangezien wij met grote verbouwingen bezig zijn, weten ze zo ineens dat het in onze woonst gestoken zal worden en we het dus aan iets nuttigs zullen besteden :)

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik19-6-2010 12:58:53

Wij hebben: Voor ons liever geen bloemen of geschenken, maar u mag altijd aan ons spaarvarkentje denken. En dan nog rekeningnummer en de afbeelding van een envelopje.

angela
2-10-2010
 Meld misbruik19-6-2010 13:38:29

zoals de meesten hebben wij een envelopje gezet met daarnaast ons rekeningnummer.
simpel en duidelijk.

groetjes Angela

sanne
3-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 14:14:38

Hoi iedereen,

wij hebben het volgende geschreven:

"onze uitzet is compleet, onze woning aangekleed, daarom hopen wij niet op geschenken, maar wel dat u aan ons spaarvarkentje zal denken" en dan een pictogrammetje van een varkentje erachter :-)

groetjes

sanne
3-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 14:14:42

Hoi iedereen,

wij hebben het volgende geschreven:

"onze uitzet is compleet, onze woning aangekleed, daarom hopen wij niet op geschenken, maar wel dat u aan ons spaarvarkentje zal denken" en dan een pictogrammetje van een varkentje erachter :-)

groetjes

elien
15-10-2010
 Meld misbruik20-6-2010 8:49:26

Wij hebben:
We hebben al vele potten en pannen, maar nog 1001 plannen.
Wilt u ons graag verrassen, dan hopen we dat uw cadeau in een enveloppe zal passen.
Hieronder dan ons rekeningnr voor de mensen die liever overschrijven/

An
9-10-2010
 Meld misbruik22-6-2010 21:32:07

Bedankt voor alle reacties, wij vonden het inderdaad wel leuk dat mensen weten waar we het voor gaan gebruiken maar vanwege weinig plaats op de kaart kozen we voor:
cadeautip: dakpannen, bakstenen, cement of en dan ons rekeningnummer. We houden er al rekening mee dat er een paar flauwe plezanten effectief met een dakpan zullen afkomen maar dat is best grappig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info