Terug naar overzicht
Hey , wij zijn daar exact vier weken geleden getrouwd! Alles is dik in orde! Wij hadden voor 's avonds wel extra verlichting voorzien voor bij het dansen. De dansvloer hangt af hoeveel personen je hebt natuurlijk. Wij waren met 125 en de dansvloer was groot genoeg! Ik moet zeggen ' geniet er van' want het is daar top! groetjes Kathleen
Bedankt Kathleen. Wij denken ook aan ongeveer 125 gasten. Ik vind het moeilijk inschatten hoeveel dansvloer er dan nog beschikbaar is. Ik zou niet graag het gevoel hebben alsof we op elkaars tenen staan. Heb jij foto's die je zou willen delen? Hoe is de tafelversiering en is de feestzaal gezellig in te richten? De borden zijn die wit of hebben die allemaal zo een goud geel medaillon? Ik weet het veel vragen... Had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om een feestzaal uit te kiezen.
Hey Eva, Je mag echt op je beide oren slapen. Ze zijn superprofessioneel, het eten is fantastisch en ze doen er echt alles aan om je avond geslaagd te maken. Geen zorgen dus. Wij hadden qua decoratie enkel foto's op de tafel gezet. Elke tafel had een andere foto die getrokken was op één van onze reizen ( we reizen namelijk graag). Voor de rest stond daar ons menu kaartje op. En zij zelf zorgen voor een bloemstukje. De zaal is op zichzelf al heel mooi met die oude toog dus echt geen zorgen over maken. Wij hebben alleen maar lovende woorden gekregen!! Uit je antwoordje versta ik dat je nog geen zaal gekozen hebt. Bij den lozen boer moet je er wel snel bij zijn. Wij waren één jaar op voorhand! Het is een prachtige zaal met heerlijk eten en fantastische wijnen. Echt alles is aanwezig om er een geslaagd feest van te maken. Ok het is niet goedkoop maar het is het echt waard. Voor de dansvloer kan ik je ook al geruststellen. Er is echt voldoende plaats!! Foto's: ik heb er nog maar enkele en die vind je terug op http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=171945&id=531643860 Van de feeszaal zitten er nog geen duidelijke tussen. groetjes Kathleen
dag Kathleen, fijn dat je de bediening tof vond, daar reken ik mezelf bij, en ook fijn dat je zo lovende commentaren hebt over dit feest.