Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen blijven uit voor de receptie!!

19-6-2010 14:37:03
Hallo,

Nog maar eens over de bevestigingen hé....
Voor de receptie zijn er een stuk of 50 genodigden en hebben tot nu toe van 2 bevestiging gekregen.
Moesten een seintje geven voor 21 juni, maandag as dus.
Daar snap ik niets van, moet ik eigenlijk echt gaan rondbellen en mailen...
Moet even die frustratie afschrijven hoor. Ik kan daar niet goed tegen dat mensen zo laat (of niet want kan me niet voorstellen dat er in het weekend nog 50 zullen reageren...) iets laten weten.
Voor het avondfeest weten we het van de meesten, op enkelen, een tiental na.

Grrrrr.....

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 542

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik19-6-2010 14:57:36

Is normaal dat mensen zo lang wachten vrees ik.
Bij mij is er enkel een avondfeest, en zo'n 75% van de genodigden hebben een seintje gegeven in de laatste week, of zelfs in de week daarop. Geen idee waarom de mensen zo lang wachten, en veel kan je er ook niet aan doen.
Maar ze hadden me daarvoor al gewaarschuwd, dus heb ik de datum een weekje vervroegd.
Ik heb zelf niemand opgebeld, enkel een paar berichtjes gelaten op facebook.
Ik vind het ook niet gepast dat je zelf zou moeten bellen, is tegen mijn principe.
Ze mogen al content zijn da ze mogen komen, want goedkoop is da allemaal niet.
Maar ja, ondertussen zit je er wel mee he.

Els
26-6-2010
 Meld misbruik19-6-2010 16:08:30

Wij trouwens volgende week zaterdag ... Mensen werden gevraagd voor 10 juni te verwittigen.
Velen doen dit idd te laat of moet je zelf bellen.
Ben zelf zo ook niet, ik verwittig altijd onmiddellijk.
Er zijn er zelfs die maar maandag zullen bevestigen!
Heb er mij ook al enorm druk om gemaakt, maar heeft toch geen zin ...

Veel succes!

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik19-6-2010 20:15:06

Hey Anika,

Bij ons was het hier ook van dat! We hebben ook zelf mogen bellen naar sommige omdat ze ook niks laten weten hadden, ik krijg daar ook de kriebels van. Het staat zo mooi op de uitnodiging gedrukt en toch zijn er die niet bellen, ik denk dat dit overal is volgens mij want heb nog al veel bruidjes hoort die dit probleem hadden!

Groetjes,

Chantal x

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik20-6-2010 16:26:27

ik denk dat er vele denken als ze komen dat ze niet moeten verwittigen alleen als ze niet komen ook al sta erop de uitnodiging dat ze moeten bellen als ze komen. Heb ook al ondervonden dat er vele hun uitnodiging niet volledig lezen maar half en half. Zou ten lange leste dan zelf maar eens bellen want als ze komen en jij rekent er niet op sta je daar wel schoon

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 20:29:12

Hey,

Bedankt voor de raad allemaal.
Ik wacht dus nog steeds hé!
Heb maandagavond een mail gestuurd om te vragen wie er wel/niet komt en ik het dringend moet weten... Nog steeds geen antwoord.
Awel, ik vind dat onbeleefd en onbeschoft! Heb al zin om te zeggen dat ze niet welkom meer zijn....
Wachten nog op 5 familieleden ook voor het avondfeest....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...