Terug naar overzicht
hoi marta, ik heb een trouwkleed van pronovias die ik verkoop voor de prijs van 400€, moest je geinteresseert zijn,kan je altijd een mailtje zenden, vanessa.kints@telenet.be groetjes vanessa
Hey, Ik heb de mijne 1250 euro betaald! Groetjes, Mel
Ik heb er één aangehad voor 1900 euro, maar uiteindelijk eentje van Marylise gekozen
De mijne kost 1540€ maar ik heb er zowel goedkopere als duurdere aangehad. De 'simpelere' modellen waren over het algemeen iets goedkoper.
hm de prijzen vallen beter mee dan ik gevreesd had. ik had 3000 euro en meer gehoord... er is een model met kant daar dat ik echt schitterend mooi vind.. droom droom...
Die van mij was 1595 euro.Gisteren liep ik in Breda voorbij een winkel die enkel pronovias verkocht.In de etalage hing er een papier dat ze 50 tot 70% korting gaven.Misschien de moeite om eens te gaan zien?
Melinda: dat is inderdaad al de moeite! weet je hoe de winkel heet of waar hij gelegen is? Je hebt per ongeluk niet eens binnen gekeken welke collectie ze verkopen? ;-) alvast bedankt voor de tip! het probleem is dat ik eigenlijk al een jurk heb zo ongeveer ( rok gekocht en bovenstuk moet nog genaaid worden) maar die ene jurk van Pronovias laat me maar niet los..
Is het toevallig de Iman jurk van Pronovias? Dat is namelijk ook één van mijn favorieten, al hun jurken zijn prachtig maar de Iman is toch wel OVERWELDIGEND mooi! Groetjes
Ja!! je bent al de derde die het de mooiste jurk vindt :) het is een echt pareltje, met dat kant erbij en die sluier... mijmer.. helemaal af! het was liefde op het eerste gezicht haha. Maar ik heb inderdaad gezien dat er in Breda een winkel is die uitsluitend Pronovias verkoopt, amigapronovias noemt het. misschien dat ik eens naar daar een city tripje kan plannen en de reeds gekochte jurk doorverkoop als ik de Iman jurk maar niet uit mijn hoofd krijg hehe