Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope goudsmid in Antwerpen gezocht

19-6-2010 20:22:23
Hallo,

wij willen graag ons eigen ontwerp van trouwring laten uitwerken door een goudsmid/juwelier. Omdat de prijs van het goud nogal duur staat, willen we dit best in Antwerpen laten doen. Wie kent een goede en schappelijke goudsmid daar?

Alvast bedankt!

Caroline
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1719

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik19-6-2010 20:44:40

Ik ken er helaas niemand....
Maar denk niet dat je dat goedkoop kan vinden.... Hangt natuurlijk af van wat je laat maken hé.
Wij hebben ook ons eigen ontwerp laten maken bij een goudsmid en onze ringen kostten elk meer dan 700 euro...
Maar het is wel uniek natuurlijk...

Evelien
11-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 22:16:39

Bij Gerda De Vrij kan je een eigen ontwerp laten maken. Onze ringen kosten elk net geen 500€. Het goud staat inderdaad nogal duur dus veel goedkoper zal je niet vinden denk ik.

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik19-6-2010 22:41:34

In Boom is er juwelier Rams (Antwerpsestraat), hier je eigen goud gebruiken voor gebruiken van je trouwring. De prijs van ring is gewicht van goud (plus steentjes als je die hebt). Onze trouwringen samen kostten 1000 EUR (zonder gebruik van eigen goud) en de mijne is volledig met steentjes :-) het zijn ook supervriendelijke mensen.

marta
23-7-2011
 Meld misbruik20-6-2010 11:42:30

Bij Wim Meeuwsen kan je ook zelf je trouwringen laten ontwerpen maar qua prijs denk ik dat het wel meer dan 500 euro zal zijn

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik20-6-2010 17:59:32

In Deurne op de Herentalsebaan zit ook een goudsmid. Is ongeveer even duur als de andere prijzen die hier genoemd zijn, maar ja, de goudprijs is echt hoog nu, dus goedkoop ga je ze niet vinden vrees ik. :) Succes

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik20-6-2010 17:59:35

In Deurne op de Herentalsebaan zit ook een goudsmid. Is ongeveer even duur als de andere prijzen die hier genoemd zijn, maar ja, de goudprijs is echt hoog nu, dus goedkoop ga je ze niet vinden vrees ik. :) Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...