Terug naar overzicht
Ik ken er helaas niemand.... Maar denk niet dat je dat goedkoop kan vinden.... Hangt natuurlijk af van wat je laat maken hé. Wij hebben ook ons eigen ontwerp laten maken bij een goudsmid en onze ringen kostten elk meer dan 700 euro... Maar het is wel uniek natuurlijk...
Bij Gerda De Vrij kan je een eigen ontwerp laten maken. Onze ringen kosten elk net geen 500€. Het goud staat inderdaad nogal duur dus veel goedkoper zal je niet vinden denk ik.
In Boom is er juwelier Rams (Antwerpsestraat), hier je eigen goud gebruiken voor gebruiken van je trouwring. De prijs van ring is gewicht van goud (plus steentjes als je die hebt). Onze trouwringen samen kostten 1000 EUR (zonder gebruik van eigen goud) en de mijne is volledig met steentjes :-) het zijn ook supervriendelijke mensen.
Bij Wim Meeuwsen kan je ook zelf je trouwringen laten ontwerpen maar qua prijs denk ik dat het wel meer dan 500 euro zal zijn
In Deurne op de Herentalsebaan zit ook een goudsmid. Is ongeveer even duur als de andere prijzen die hier genoemd zijn, maar ja, de goudprijs is echt hoog nu, dus goedkoop ga je ze niet vinden vrees ik. :) Succes