Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepzakjes voor ad kerk

19-6-2010 20:42:20
Hoe doen jullie het? Ik bedoel dan; wat steken jullie er in, hoeveel ongeveer?
En nog een speeltje of bellenblaas of zo bij?

Wie houdt dit bij en geeft dit dan eigenlijk aan de bruid?

Tx ;-)

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 695

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik20-6-2010 5:31:59

Hey,
Ik heb rietjes met daaraan een hondje,voor de meisjes een roze en jongens blauw.
Daaraan hangt dan een zakje snoep,het kost 2,10 euro voor alles.
Heb er in totaal een 20 gekocht :-)
http://www.bb-collections.com/nl/collecties.detail.asp?pc=10&n=9&p=183&page=2

Dit is er een voorbeeld van,zo zien ze eruit :-)

XXX

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-6-2010 12:39:20

Wij hadden een zakje snoep met een stempelstift eraan: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521438&fotoboek_id=44336 Wij hadden er 100 voorzien, aangezien ik vorig jaar juf was van 2 klassen (1e lj. 20 lln, 6e lj. 29 lln) en die kindjes vaak broer / zus meebrengen én omdat ik veel (achter)neefjes en (achter)nichtjes heb. Wat we over hadden, hadden we 's avonds bij het gastenboek gezet.
Wij hadden onze mand bij mijn collega die naast de kerk woont gezet en die bracht dat dan mee naar de viering. Zij zette dat achteraan in de kerk (verdoken) en toen wij naar buiten gingen, heeft mijn man die mand genomen om uit te delen. Als je een ceremoniemeester hebt, dan zorgt die daar wel voor.

eline
14-5-2010
 Meld misbruik20-6-2010 16:00:06

Hey,

ik had papieren zakjes gehaald van Hema (leuke kleurtjes) en hierin snoepjes gestoken zoals: zuurtjes, beertjes, lollie, chocolade, enz. Niet overdreven veel en dan nog een ballon en een zo een fluitje (zo eentje die openrolt).
Ik kan niet meer de prijs per zakje zeggen, maar denk dat het nog geen euro was. Had wel een kleine misschatting gemaakt van het aantal, we hebben veel gesnoept de dagen erna .

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...