Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie omgeving Kempen

19-6-2010 21:06:41
Hoi allemaal,

In de zomer van 2011 gaan wij trouwen. Wij zijn hiervoor op zoek naar een locatie regio Kempen (MOL). Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt!

Leen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2074

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 21:22:47

Ik ben onlangs naar een trouwfeest in De Vesten geweest en dat was wel af.
Dat is in laakdal als ik me niet vergis.

Nele
14-5-2011
 Meld misbruik20-6-2010 13:53:38

Hoi,

Ik kan je zeker en vast het Prinsenhof in Weelde aanraden...al is dat misschien wat te ver voor jullie? Verder heb je ook het Molenhof in Ravels, De Oude Eik in Turnhout, Kapelhoeve in Turnhout (Zevendonk)...
Wij gaan ons feest in het Prinsenhof doen...leuke zaal met tuin en heel vriendelijke mensen!

Veel succes ermee!
Groetjes,
Nele

Ann
26-8-2011
 Meld misbruik20-6-2010 20:00:22

Hi,

Wij zijn gaan kijken bij Daemshof in Noorderwijk, De Zotte Morgen in Geel en De Vesten in Laakdal. Alle drie absolute aanraders. Prachtige locaties en heel verzorgd!!
Zelf hebben we uiteindelijk voor Hof Ter Venne in Langdorp gekozen omdat dat dichterbij lag voor ons.

Succes!

Groetjes,
Ann

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 20:55:34

Hey,

Wij geven binnenkort ons feest in De Vesten in laakdak, is helemaal af en mooi!, wij zijn ook nog gaan kijken in de makelhoeve in veerle, de residentie in lichaart, altaripa in turnhout, eikenhof in kasterlee, de watermolen.
Keuze genoeg veel plezier met kiezen!!!

Groetjes Elke

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik21-6-2010 8:32:00

In t Zilvermeer kan je feesten geven.

Wij geven zelf ons feest in De Kapelhoeve in Turnhout.

daniella
27-8-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:22:05

we geven ons feest in de maekelhoeve in laakdal, je hebt ook de vesten in laakdal, daemshof in herentals,...
ook een aanrader is het eikelhof in tessenderlo, is een hotel, restaurant maar hebben ook een feestzaal, binnen en buiten speeltuintje voor de kids,...

groetjes
daniella

Leen
9-7-2011
 Meld misbruik22-6-2010 21:43:15

Heel erg bedankt voor jullie info! Ook voor jullie alvast een onvergetelijke trouw!

Leen
9-7-2011
 Meld misbruik22-6-2010 21:50:38

Hey Daniella, Maekelhoeve leunt ook wel dicht bij onze stijl. Wat zijn hier ongeveer de prijzen?

Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik22-6-2010 21:53:16

Hey,

Ik ben zelf afkomstig uit Mol en wij hebben ons feest gegeven in zaal Spellenburg. Je kunt kiezen met welke traiteur je werkt en de drank is aan zeer democratische prijzen (net zoals de zaal). Echt de moeite om eens een kijkje te gaan nemen!

Groetjes,
Gitte

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik29-6-2010 14:32:18

Hey,

Wij gaan voor De Residentie in Lichtaart. Hebben hier al veel goeds over gehoord en ook na contact met de verantwoordelijke was dit enkel positief. Je hebt daar ook redelijk inspraak in het verloop van de dag.

Veel succes met je planning en zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info