Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ff iets vant hart

20-6-2010 4:12:39
nog 54 daagjes en dan is onze grote dagmaar nu bellen ze juist m,n sjatteke op om te zeggen da zijn bompa overleden is juist dus met pijn in ons hart zal hij die dag er ni zijn maar wel altijd in ons hartje...vind het zoooo erg was echt een man van goud,we zullen zeker aan hem denken die dag en zou ook een tekst willen zeggen in de zaal voor hem maar heb geen gedacht wat,als er iemand iedeeen heeft zijn altijd welkom!!

natacha
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 631

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 9:45:10

Hoi,

Innige deelneming....
Als je voor de kerk trouwt,kun je hem vermelden in de voorbeden, de voorbeelden staan ih boek.
Anders vind je wel mooie gedichten en teksten op het net...

Veel succes!

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 11:52:55

Hey,

Ook wij moeten iemand missen op ons feest. Ons dochtertje is begin maart levenloos geboren. Wij zijn afgestapt van het idee van een tekst, vonden het ook te moeilijk. Maar wij gaan wel een foto met een kaarsje en bloemblaadjes errond plaatsen in de feestzaal.

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik20-6-2010 15:48:07

Wat ik ooit zag... en ook wel heel mooi vond. Een ballon oplaten (bv als je uit de kerk komt) voor die perso(o)n(en) die overleden is (zijn) en je toch wel in je hart draagt. 't is een mooie symboliek waar enkel jullie iets van weten.

Maak er een prachtige dag van!

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 20:46:51

Hey,

Wij trouwen binnen 18 dagen en k heb deze morgen ook telefoon gekregen dat mijn vriend zijn opa op intensieve zorgen afdeling is opgenomen, nu is het nog afwachten bij ons.
In ieder geval innige deelneming!!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik20-6-2010 20:49:22

zo jammer dat jullie iemand moeten missen op het feest
of jullie het nu al of niet vermelden in het misboekje, jullie dragen die persoon warm mee in jullie hart , dat het belangrijkste

xx eline 

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...