Terug naar overzicht
Hej, Wij kennen de zaak, eten heel lekker, bediening vriedelijk enzo.. maar de feestzaal is wel niet op z'n grootste.. ze zeggen (denk ik) tot 100 pers. maar dit is echt wel krap.. zeker als je nog een dansje wilt doen.. Te Lande is een hele goede zaak, en een ruime feestzaal, eten overheerlijk.. dat is in tiegem.. ook in die buurt.. Groetjes en veel succes
Hallo, Wij zijn ook in de Hooiopper op bezoek geweest, maar we kozen uiteindelijk voor feestzaal De Koetse in Kluisbergen (Berchem). We hadden er zaterdag ons feest en het was dik in orde!! De Koetse is ook een zeer mooie locatie en qua prijs zit je ongeveer gelijk met de Hooiopper. Ik denk dat je naar bediening toe beter bent in De Koetse. We kozen voor een drankenforfait en tijdens de receptie schenken de garçons constant bij en ook 's avonds komen ze verschillende keren rond om drank op te nemen!! We gingen ook op bezoek in Te Lande te Tiegem, (omdat we weten dat de bediening daar ook zeer goed is) maar waren daar wel wat geschrokken van de prijzen... Ze liggen een stuk hoger dan de prijzen van De Hooiopper en De Koetse. Groetjes,Leen
Hallo Leen Ik lees zonet dat u trouwfeest in feestzaal De Koetse was. Mag ik vragen of u toevallig ook de huis DJ genomen heeft? Hopelijk lees je dit berichtje nog. Alvast bedankt!Groetjes