TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
laurien
4-9-2010
|
20-6-2010 17:34:55
Hey
Wij hebben gezet: "Als jullie ons met iets willen verrassen, hopen wij dat het in een
envelopje zal passen"
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
20-6-2010 17:47:43
@Ann, omdat het bij velen toch wel erg gevoelig ligt, besloten wij het niet te vermelden. Maar vroegen wel aan ouders om de hint/goede raad toch te geven aan zoveel mogelijk mensen, omdat we dan toch op huwelijksreis zouden vertrekken voor twee weken en dat het die bloemen/planten niet ten goede zou komen.
Nu hopen dat het zo ook werkt....
'n Kaartje da'k nu kreeg, schreef simpelweg: "Liever geen bloemen of planten.". Ik denk dat je 't nog zo mooi en subtiel mag verwoorden, maar het heeft nog steeds zelfde effect. Meesten zullen het respecteren zonder meer, anderen zullen er ni keer over foeteren, maar die heb je altijd.
Ik leg 't er ook iets te dik op da'k geen plantenmens ben. ;)
|
|
Eva
10-7-2010
|
20-6-2010 18:04:57
wij hadden/hebben
"Bloemen zouden niet misstaan, maar kunnen helaas niet mee op huwelijksreis gaan"
omdat wij de dag erna op huwelijksreis vertrekken
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
20-6-2010 18:16:00
Wij hebben
Laat bloemen en planten maar in de tuin leven
Men heeft ons bij de geboote geen groene vingers gegeven.
groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-6-2010 19:48:28
Wij hadden 's avonds op het avondfeest (dus van de mensen die een uitnodiging gekregen hadden) weinig tot géén bloemen. Mensen kopen niet voor €100 bloemen... Aan de kerk daarentegen hadden we massa's bloemen!!! Daar kan je nu eenmaal niet onderuit, denk ik...
Bij een collega van me stond er op de uitnodiging:
Bloemen en planten zijn heel schoon,
maar geef ons maar gewoon
een centje in onze hand
voor onze reis naar Griekenland.
Storten kan ook op rek.nr.:...
|
|
ingeborg
17-7-2010
|
20-6-2010 21:03:21
Bij ons staat
"voor ons liefst geen bloemen, bonnen of geschenken, maar u mag altijd aan een centje denken".
Die bonnen hebben we er zelf bij gedaan, want naar schijnt krijg je er vaak heel veel en ook dezelfde etc.
Geen enkele negatieve reaktie gehad hoor, nu ja, ze gaan het ook niet aan ons zeggen natuurlijk hé, hihi...
Staat vooraan op het kaartje, in een kleiner lettertype.
Ik heb zoiets van, we willen liefst centen, ben allergisch aan bloemen dus moet mijn huis niet vol staan.
Geen doekjes om winden, uiteindelijk ga je blij zijn dat je het er op gezet hebt.
Groetjes
|
|
Tina
11-9-2010
|
21-6-2010 8:28:17
Hey,
Mijn vriend is allergisch voor bloemen en wij hebben het volgende tekstje:
Bakstenen en dakpannen hebben we al genoeg (zijn momenteel aan t bouwen) En voor babykleertjes is het nog te vroeg Bloemen kan je best niet kiezen Want Paul moet daar van niezen Het enige dat ons hindert, Is dat ons saldo is verminderd
Cadeautip: symbool envelop en rekeningnummer
|
|
sarah
14-8-2010
|
22-6-2010 10:49:30
wij hebben lang nagedacht over een subtiel zinnetje, maar hebben achteraf dan toch maar gekozen voor een icoontje van een bloemetje met n streep door (soort verkeersbord).
Mensen die hier vragen over hadden, mochten ons natuurlijk altijd contacteren. :) Er zijn al veel uitnodigingen uitgedeeld en we hebben hier alleen maar positieve reacties op gehad omdat mensen het echt duidelijk vonden :)
veel succes!
|
|
Ann
25-9-2010
|
29-6-2010 21:52:49
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Ondertussen hebben we er het volgende op gevonden:
Bloemen verwelken,
Plantjes vergaan,
Maar een centje zal mooi op onze rekening staan...
Groetjes
Ann
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|