Terug naar overzicht
de meeste geven ook een knuffel zoals eentje van me to you de trouw versie of iets dat je graag ziet met een hartje vast of zo groetjes
Of een snoepboeketje! Daar kan ze op de iets saaiere momenten eens van snoepen!
ik zou ook een snoepboeketje geven. in Gent bv kun je er mooie laten maken in olleke bolleke en dat zal je alvast een pak minder kosten dan een bloemenboeket. en dan kun je aan de kindjes zeggen dat ze het mogen houden als ze braaf zijn en als ze niet braaf zijn moeten ze het ook in het publiek smijten ;-)
een klein handtasje, heb ik ook al gzien en is heel mooi, ze kunnen daar hun zakdoek en eventueel de ringen insteken!!! en wat andere dingen die ze graag zouden meehebben
Wij werken met ballondecoratie. Ons bruidsmeisje krijgt een boeketje van ballonnen. Zeer mooi en het kost ons maar negen euro. Ik wil er hier gerust een foto van op zetten, maar weet niet hoe :-) groetjes
Bij ons krijgen ze eerst een mandje met rozenblaadjes en achteraf een knuffel met onze ringen er aan. Die willen we niet van in het begin geven omdat we bang zijn dat ze er onze ringen zullen afprutsen, we kennen onze kleine meiden :-)