Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

broche - doorzichtig BH-bandje

20-6-2010 19:49:40
Hey,

weet iemand waar ik een moderne broche kan kopen?
Het is de bedoeling dat mijn sleep wordt omhoog gestoken op het feest.

En ik ben ook nog op zoek naar zo'n doorzichtig bandje voor mijn bh, maar dan eentje die rond m'n nek loopt.
Enig idee waar ik die kan vinden?

Thx

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1436

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-6-2010 20:00:17

Zo'n doorzichtig bandje kan je bij Veritas kopen!
Is het de bedoeling dat die broche jouw sleep omhoog houdt? Dat zou ik zeker niet doen! De kans is groot dat het door het gewicht gaat doorscheuren! Mijn vriendin had haar sleep opgestoken met speldjes en ook bij haar waren er scheurtjes in haar kleed!
In de bruidswinkel kunnen ze bij de retouches ervoor zorgen dat je jouw kleed ongemerkt kan omhoog brengen. Ze werken dan meestal met lusjes en strikjes waardoor je jouw sleep kunt opsteken.

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik21-6-2010 13:26:15

in de Honkemoller verkopen ze ook doorzichtige bh bandjes

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik21-6-2010 13:26:19

in de Honkemoller verkopen ze ook doorzichtige bh bandjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...