TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lindsay
7-8-2010
|
21-6-2010 9:32:22
heyhey,
Mijn jurk is van dit merk en kost 1290 euro.
x
|
|
fatimma
18-6-2011
|
21-6-2010 15:12:12
hoi Lien
De jurken van nicole die ik gezien heb gaan van 1100 tot 2000 dat is bij elke jurk te zien wat je wil. je bedoelt toch Colet van Nicole He?
Bij scarpelini in Oostende hadden ze dit merk, ik heb daar mijn bruidsjurk gekocht van Faragé en ben echt in de wolken van deze winkel, hoe professioneel, lief, vriendelijk, en behulpzaam die daar zijn voor een kiesbeurt, dat maakte ik in geen enkel andere winkel mee! ik zei men budget 1500 euro en de mevrouw ging met mij de winkel rond en toonde me aaaaaaaaaaaalle jurken die in mijn prijscategorie en stijl lagen, zelfs van Ian stuart, van nicky van kets (jurken die aan verlaagde prijs waren dus) nu ik ben van rond erpe mere dus Oostende ligt nu niet direct op mijn baan, maar de 90 km rijden was het echt waard! trouwens 2 keer passen nog en 1 keer nog om de jurk op te halen, en je combineert het met een dagje zee met de vriendinnen :) Ik ben allesinds overtuigd van deze winkel, dus als je belt om dit merk te zien tonen ze je gelijkaardige jurken maar van andere designers ook die misschien goedkoper zijn wie weet...
groetjes
Fatimma
|
|
Lien
26-3-2011
|
21-6-2010 20:35:19
Fatimma, bedankt voor je fijne reactie. Wat komt het nu goed uit. Ik werk in Oostende, niet ver van Scarpellini, maar vond dat die winkel er nogal oudbollig uit zag, vandaar dat ik ook niet direct zin had om daar naar toe te gaan. Maar je hebt me overtuigd! Ik plan meteen een afspraak. Bedankt voor de tips! groetjes,
|
|
Lien
26-3-2011
|
21-6-2010 20:35:22
Fatimma, bedankt voor je fijne reactie. Wat komt het nu goed uit. Ik werk in Oostende, niet ver van Scarpellini, maar vond dat die winkel er nogal oudbollig uit zag, vandaar dat ik ook niet direct zin had om daar naar toe te gaan. Maar je hebt me overtuigd! Ik plan meteen een afspraak. Bedankt voor de tips! groetjes,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|