Terug naar overzicht
Bij ons gaan de partners mee, ik zou het raar vinden mocht dit niet zo zijn, denk dat onze getuigen dit ook jammer zouden vinden. Wij hebben een oldtimerbus als vervoer, dus plaats genoeg voor iedereen!
Bij ons gaan ook de partners van de getuigen mee (dus zijn broer met zijn vrouw en mijn zus met haar vriend) en ook de andere zus gaat mee met het vervoer en in de suite, met haar partner....
Hier gaan ook de partners mee. zou dat maar erg vinden voor hen dat ze niet samen mogen lopen... Uiteindelijk moeten de getuigen een hele dag mee en anders moeten de partners zo achterna lopen of alleen aankomen. Heb nog op geen enkel huwelijk gezien dat de partner niet mee mag...
Hallo, Als onze getuigen een partner zouden hebben, zouden deze ook meegaan in de suite. Groetjes Annelies
Hier hetzelfde! En wij zaten allemaal gezellig in de huifkar!!!
Oh ja, wij hadden trouwens 2 mannen als getuigen... Zou dus gek zijn om ze met elkaar te laten lopen, hé... De mensen zouden al gauw wat anders denken... ;-)
De getuige van mijn vriend is zijn broer dus de schoonzus zou zowiezo al meegaan in de suite. Mijn beste vriendin is mijn getuige en we weten nog niet goed of haar vriend ook mee in de suite gaat. Het mag van ons, maar ze zijn nog maar net samen en we kennen hem dus nog helemaal niet goed en momenteel ziet hij het zelf niet zo goed zitten. Hij vindt het een beetje raar om tussen de familie enzo te lopen terwijl hij hen absoluut niet kent en dat begrijp ik wel, zou dat ook hebben denk ik. Gewoon doen waar iedereen zich goed bij voelt! groetjes!