Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

partner getuige in suite?

20-6-2010 21:09:11
Doen jullie dit, of is dat niet de gewoonte?
Gaat die persoon ook mee met het speciaal vervoer?

Tx :-)

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 766

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:23:14

Bij ons gaan de partners mee, ik zou het raar vinden mocht dit niet zo zijn, denk dat onze getuigen dit ook jammer zouden vinden.

Wij hebben een oldtimerbus als vervoer, dus plaats genoeg voor iedereen!

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:42:22

Bij ons gaan ook de partners van de getuigen mee (dus zijn broer met zijn vrouw en mijn zus met haar vriend) en ook de andere zus gaat mee met het vervoer en in de suite, met haar partner....

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:42:28

Bij ons gaan ook de partners van de getuigen mee (dus zijn broer met zijn vrouw en mijn zus met haar vriend) en ook de andere zus gaat mee met het vervoer en in de suite, met haar partner....

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik21-6-2010 11:27:47

Hier gaan ook de partners mee. zou dat maar erg vinden voor hen dat ze niet samen mogen lopen... Uiteindelijk moeten de getuigen een hele dag mee en anders moeten de partners zo achterna lopen of alleen aankomen. Heb nog op geen enkel huwelijk gezien dat de partner niet mee mag...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik21-6-2010 20:25:17

Hallo,

Als onze getuigen een partner zouden hebben, zouden deze ook meegaan in de suite.

Groetjes
Annelies

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-6-2010 20:28:58

Hier hetzelfde! En wij zaten allemaal gezellig in de huifkar!!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-6-2010 20:29:57

Oh ja, wij hadden trouwens 2 mannen als getuigen... Zou dus gek zijn om ze met elkaar te laten lopen, hé... De mensen zouden al gauw wat anders denken... ;-)

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik23-6-2010 10:49:12

De getuige van mijn vriend is zijn broer dus de schoonzus zou zowiezo al meegaan in de suite.
Mijn beste vriendin is mijn getuige en we weten nog niet goed of haar vriend ook mee in de suite gaat. Het mag van ons, maar ze zijn nog maar net samen en we kennen hem dus nog helemaal niet goed en momenteel ziet hij het zelf niet zo goed zitten. Hij vindt het een beetje raar om tussen de familie enzo te lopen terwijl hij hen absoluut niet kent en dat begrijp ik wel, zou dat ook hebben denk ik.
Gewoon doen waar iedereen zich goed bij voelt!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...