Terug naar overzicht
hey, Ik zou gewoon eens contact op nemen met het bisdom en leg je probleem uit..
http://www.rentapriest.be/ succes !
Dames bedankt voor jullie reactie. Over rent-a-priest hoor ik best veel negatieve verhalen en ze zijn ook best wel duur. Maar die tip ovr het bisdom is een goede, ga ik zeker doen. Groetjes, Émely
Wij zijn ook in een andere gemeente getrouwd, maar hebben wel toestemming aan de priester van onze gemeente moeten vragen. Ik zou't toch eerst eens goed aan de priesters vragen. groetjes, Carolina
Kan je zeggen welke negatieve reacties je gehoord hebt over Rent-a-priest? Dan weet ik waar ik op moet letten, want wij wouden volgend jaar met Rent-a-priest trouwen. groetjes, Nele
Hoi Nele, ik heb begrepen dat ze niet erg voortvarend zijn in het onderhouden van contact. Dit bemoeilijkt natuurlijk de bespreking en persoonlijk invulling van dienst aanzienlijk. Maar ja ze zijn wel geodkoper dan een freelance pastoor via www.huwelijksinzegingn.nl. tenminste als de reisafstand niet te groot is want bij rent-a-priest zijn die niet inbegrepen en bij freelance pastoor wel. Ik hou je in ieder geval op de hoogte over ons avontuur in het zoeken van een pastoor. Groetjes, Émely