TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
25-8-2006
|
2-2-2006 16:00:56
Dag Caroline,
wij zijn ook naar Salons Roskam gaan kijken (en ook naar nog vele andere zalen). Wij vonden het een hele mooie zaal enzo maar weinig vriendelijkheid en oprechtheid. Nogal 'dikkenekkerig'... en daar houden wij niet van. Vandaar dat wij gekozen hebben voor Chalet de Maalte in sint-Denijs-Westrem. Tot een tijd terug heeft dat even stilgelegen maar is nu aan een revival bezig. Mooie tuin en zaal, zéér goede chef-kok en sympathieke en aangename mensen. De prijs is overal een beetje hetzelfde, dus ik zou me daar niet té veel op focussen bij je keuze. Je hebt ook nog Auberge Du Pecheur (wel zéér duur, en chique), Kasteel van Laarne, Kasteel van Wippelgem, Kasteel te Lake. Hierover bestaan verscheidene meningen, dus kan ik je niet echt mee verder helpen. Hopelijk vinden jullie iets naar je zin! Wanneer trouwen jullie?! wij op 25 augustus dit jaar... Veel succes nog in je zoektocht en laat eens weten wat het uiteindelijk is geworden hé!
Groetjes, Saar
|
|
Sophie
|
2-2-2006 16:49:28
Hoi Caroline,
Een héél goede vriendin van mij is daar getrouwd op 09/09/2005. Het feest was echt op en top! Het eten was overheerlijk, heel verzorgd, het personeel was vriendelijk, snelle bediening. Echt een aanrader om daar je feest te geven. Wij hebben er enkel maar lof over. Bovendien hebben ze een mooie tuin waar je je receptie kan geven en die ze mooi aankleden voor een buitenreceptie.
Groetjes, Sophie
|
|
|
5-2-2006 20:24:29
hey,
min schoonzus heeft enkele jaren geleden dar haar 'trouwfeest' gegeven. 't Was meer een uitgebreide receptie in de tuin en bij het mooie weer die dag ideaal. Vind persoonlijk dat de zaal nogal moeilijk gelegen is. Wij hebben persoonlijk gekozen voor salons 'De Zilverreiger' in Oosterzele. Heel veel goede commentaren, een goede keuken (op de hoogte van vorige feesten daar), een mooie tuin... en zeer vlot bereikbaar wat voor ons zeer belangrijk is want mensen komen van over heel België. Veel succes met de zaal!!!
groeten,
Katrien
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
8-2-2006 12:41:20
Dag Caroline
Ik ben dus die vriendin waar Sophie het over heeft ;o) ik kan je zeggen: Salons Roskam is echt een aanrader!!
En dikkenekkerig... neen hoor! absoluut niet. 'k zou niet weten waar ze dat uit haalt, want ik moet ook niet weten van "dikke nekken".
Er is een heel mooie tuin voor de receptie, en het eten was dik in orde.
Prijs/kwaliteit was dit de beste zaal die er uit kwam.
We hebben er nog gedaan in de streek (Zilverreiger: ongezellige zaal vind ik - Kasteel van Wippelgem: veel te duur voor wat het is - Caiparinha Merelbeke: idem - Lozen Boer Lochristi: veel te duur)
Groetjes Vanessa
|
|
Evi
|
10-2-2006 17:36:46
wij zijn in Salons Mantovani getrouwd en zijn zeeeeeeeeeer tevreden. Wij konden alles zelf kiezen bv kleur tafellakens,kleur servietten , gewoon in alles hadden we inspraak. Ze hebben ook een zeer mooie tuin. De foto's kan je bekijken op onze website www.kenny-evi.com service en kwaliteit zijn super en de prijs ook!!!!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|