Terug naar overzicht
Hallo Kriswij zijn langsgeweest bij drukkerij Janssens : ze hebben hele mooie boeken en een enorm assortiment ! Uiteindelijk hebben wij dan voor een drukkerij dichter bij huis gekozen maar zeker de moeite waard om es langs te gaangroetjesLien
hallo Wij hebben zelf een ontwerp gemaakt en prijs laten maken bij Janssens en bij Jacobs.Bij Jacobs verliep niet alles zo vlot. Ze gaven amper uitleg, en zeiden dat ze de offerte per email de volgende week gingen versturen. Drie weken later had ik van hen nog niets ontvangen. Ik belde en ze zeiden dat ik het de zelfde week nog ging ontvangen. Nu 3 maanden verder heb ik nog steeds niets ontvangen, ook heb ik hen verschillende mails gezonden: maar geen reactie. Bij Janssens ging alles super vlot. De offerte maakten ze direct op, ze gaven hun mening en maakten heel wat tijd. Nu volgende week zal alles gedrukt zijn. Dus Janssens heeft modern en veel keuze aan ontwerpen en materialen en zijn zeer klantvriendelijk. De bedankingskaarten hebben we bij Janssens voor niets gekregen.Vele groeten Ellen en Wimusers.poink.be/ellenenwim