Terug naar overzicht
hoi Kathleen nieuwsgierig zoals we zijn, vanwaar kwam je kleedje en welk merk is het :D ik vind het altijd leuk te weten waar de smaak van andere bruidjes naartoe gaat ;) jullie huwen wel op een vrij leuke datum ook zo te zien :-D 8-9-10 Groetjes (en leuk dat het kleedje paste , heeft je goede moed niet? )
Hoi Fatimma, mijn kleedje is van het merk Leijten, kleedje Starlight 53387. Een speciaal kleurtje. Maar ja, ik wou niks wit of ecru ed . Het komt van bruidsmode Lieben in Genk. Een heel vriendelijke dame. Echt een aanrader. Groetjes
ooooh leuk das toch die paarse? Ik heb ook een paar jurken van Leijten creations dat ik echt super mooi vond omdat ze wat specialer waren. Uiteindelijk is het iets geworden van Faragé wat eigenlijk mijn persoonlijkheid volledig uitstraalt dus :) maar het kleedje dat jij koos is heeeeel mooi ook! groetjes Fatimma
Mooie jurk! Groen en bruin, volgens de website, niet? Ik trouw ook niet in het wit/ecru, dus ik ben altijd geïnteresseerd als ik iemand zie (lees) die niet in het wit trouwt... Fijn hé, zo'n eerste pas!
Hoi Tine, 't is idd die groen met bruin (is eigenlijk donker groen als je het kleedje ziet) Welke kleur kleed heb jij? Van welk merk?
Ben net even gaan kijken is inderdaad groen met bruin het paarse was een andere nummer van starlight collectie, is wel een hele mooie kraag ! succes ! groetjes Fatimma