Terug naar overzicht
Wij hebben ook aan van Wonterghem gedacht, maar was al volgeboekt (vrijdagen en zaterdagen) voor de periode die we wilden. Volgens dat ik hoor, is het daar toch wel in orde. Heel mooie zaal trouwens!
Ja, wij vinden het ook een heel mooie zaal. Het heeft een bepaalde sfeer... Wij hebben momenteel een optie op 28/5. Groetjes
Wij trouwen daar volgend jaar op 14/05. Vrijdag zijn we daar geweest voor het ver-trouw-menu. Super lekker eten, fantastische sfeer!! Ik kan niet wachten tot volgend jaar om daar te feesten. Groetjes
hey, wij hebben daar een maand terug ons feest gehad (Maelstede, maar is hetzelfde). Het was super, tot in de puntjes verzorgd. Je mag alles vragen, ze proberen overal te helpen. Echte professionals. En het eten was subliem. Als je wil zeker zijn dat het eten ok is, moet je zeker doen! Wij zijn er al veel geweest, ook voor andere feesten en het is altijd in orde. Ik zou niet twijfelen! groetjes!
Hopelijk hebben jullie ondertussen de datum al vast gelegd want in de zomermaanden zijn ze al voor 2 jaar ver volzet. Al je het kunt permiteren is dit zeker een aanrader! Alles samen hebben ze 6 zalen. Mijn 1e huwelijk heb ik daar gedaan want is ben ook een Kurenaar. Voor ons huwelijk nu hebben we voor het ogenblik een optie van 14 dagen, maar waarschijnlijk gaan we feesten in het vijverhof in Wevelgem daar hebben we ook een optie. Mocht er iemand ons een andere goede (goedkopere) locatie aanprijzen dan gaan wij daar ook eens gaan kijken. Groetjes
Ondertussen ligt voor ons het Gravenhof vast voor 12/06/2011. Alvast bedankt voor jullie reacties. @Virginia: stuk goedkoper is shamrock in Tielt, maar mss al iets te ver voor jullie? Vele groetjes, Wendy