Terug naar overzicht
Hey saar, wij trouwen op 25 augustus te oostkamp. Wij trouwen alleen voor de wet, mij vriend wou niet voor de kerk. Wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Het volgende is geregeld : de feestzaal, de fotograaf, de dj, de ringen, mijn trouwjurk, de kleren voor de kinderen, de huwelijksreis, vervoer. We schieten goed op maar hebben nog veel werk. Hoe ver zitten jullie al?Groetjes Kris
Hey Kris,wij hebben ook al heel wat geregeld: de feestzaal, fotograaf, dj, mijn trouwkleed, ceremoniemeester, vervoer, misboekje (inhoud is ongeveer af, rest nog niet). Verder regelt mijn vriend de huwelijksreis, het is voor mij een verrassing tot de dag dat we vertrekken... We gaan dit weekend naar een drukker voor onze uitnodigingen, en naar enkele juweliers voor onze ringen... Dus ook al veel gedaan, maar ook nog veel werk voor de boeg... Waar komen jullie ringen vandaan? Hebben jullie een website? Je mag ook altijd mailen naar saartje_vdb@hotmail.comNog veel succes! Groetjes, Saar
ik trouw op 18 augustus, heb al: een kleed, lingerie,kousenband, de feestzaal, dj, fotograaf. Zijn nu op zoek naar auto en ga volgende week naar de drukker boeken halen en deze maand een kostuum zoeken. Huwelijksreis gaan we ook deze maand boeken.