Terug naar overzicht
hoi An Het is allemaal te zien welke teint je hebt bruin je snel dan heb je al na 4 a 5 keer een mooi effect. Als je echt wit bent mag je rekenen op 6 a 7 keer minstens(meestal heb je na een 10-beurtenkaart maar het gewenste effect), je begint meestal met 10 min, 2 keer, dan 15 min 3 keer en dan 20 min tot wanneer je zegt dat het kleur je aanstaat. Je mag ook niet meer dan 2 keer per week gaan, zeker niet in het begin. Het is zelfs zo dat onbemande zonnecenters die werken met kaarten,je kaart blokkeren voor 48 uur, dus je kan niet zeggen dat je elke dag gaat om wat kleur in te halen. Daarom ook dat ik je aanraadt om naar een bemand zonnecenter te gaan waar ze je kunnen opvolgen. (trouwens ik weet dit omdat ik net zelf gaan informeren ben naar een zonnecenter onbemand dan, aangezien ik snel bruin) Hopelijk heb je hier wat aan Groetjes Fatimma
hey, tegen mij hadden ze gezegd: 3x per week voor 3 weken. ik bruin echter redelijk snel. ben er ondertussen 3x onder geweest op 2 weken. ben al redelijk bruin. ga nog 2x gaan voor zaterdag. Als ik echter die 9x zou doen zou ik veel te bruin zijn! Alles hangt dus af van je huidtint en dus of je gemakkelijk rood wordt. vraag dit gewoon even na. succes! Groetjes, inge
Ik bruin niet zo vlug met de zonnebank (enkel als ik in de zon zit zonder zonnecrème, dan verbrand ik wat maar de huid wordt dan wel bruin). Ik ben er nu al zeker een 10tal keer onder geweest, in het begin 10min ('t is ook geen straffe zonnebank) en nu ga ik nog telkens 15min. Ik denk nog 4 keer voor onze trouw binnen 11 dagen. Mijn schouders zijn nu al behoorlijk bruin, maar mijn benen nog verre van en aangezien mijn benen zichtbaar zijn, vind ik het toch wel nodig dat die nog wat meer kleur krijgen. Dus je ziet: het is heel afhankelijk van hoe jij reageert. Ik zou zeggen, begin er vroeg mee, eens per week. Dan zie je hoe het evolueert.
Hallo, Ik bruin niet zo snel, maar ben nu een maand aand zonnebanken. Ik probeer om de andere dag te gaan. Lukt niet altijd maar meestal wel. En ik heb nu al echt een heel mooi kleurtje (op mijn benen na, die willen precies niet , maar goed dat ik een lang kleedje heb ). Wij trouwen op dezelfde dag dus tegen dan kan je nog een mooi kleurtje opdoen hoor. Groetjes Annelies
Ik vind het onwaarschijnlijk als ik zo andere bruidjes lees, maar gisteren eerste keer geweest, en ben al véél bruiner, echt zot gewoon... Had m'n ring vergeten uit te doen, die staat er nu in gewoon... Blijkbaar heb ik zo'n huidje dat snel verbrandt/bruint...