Terug naar overzicht
Tuurlijk heb je tijd genoeg!2x per week, en je bent heel snel bruin. Ik bruin niet snel van mezelf, en ik vind dat ik er behoorlijk bruin uitzie ondertussen (te bruin is ook niks), en ik ga nu nog 2x, vanavond en donderdag. Zaterdag is onze dag. Ben dan in totaal 11x geweest, gespreid over 2 maanden. :)
Ben maar gauw ook eens gegaan... want heb eigenlijk niet zoveel tijd meer... Gelukkig zijn 't (op één huis na) buren en gelukkig was er 'n actie waardoor je 2x zoveel minuten krijgt... Anders zou het een van de duurdere zijn. Hopen maar dat ik van die bleekscheethuid af ben binnen 5 weken. :)
Hallo, Ik ben ook bezig met zonnebank, heb dit heel rustig opgebouwd en ben nu juist een maand bezig en heb nu al een heel mooi kleurtje. Bij het zonnebankcenter hebben ze wel gezegd best om de andere gaan, dit heb ik niet altijd volgehouden, maar ik probeer toch. Ik smeer mij ook heel goed in, voor en na. Succes! Groetjes Annelies
Inderdaad geen enkel probleem! Wel best advies vragen in het zonnecenter als je een lichte huidskleur hebt. Gwen
Ik ben, zonder zwansen, na 1ste keer gisteren héél erg gebruind, van 10 minuutjes. Te gek voor woorden...Minder leuke is dat ik voor 50 euro aan beurten heb gekocht (omdat ik hier veel dingen las van gemiddeld 10 keer gaan...), maar als het telkens zo hard gaat, weet ik niet of het gezond is om tot aan trouw twee keer te gaan (zou ook TE bruin zijn). Bovendien jeukt het wat, dus precies toch lichtjes verbrand. Is zonnebank dan iets voor mij.Helpt 't om in te smeren met zonnecrème, of bruin je dan niet echt? (Misschien stomme vraag, maar heb er echt geen kaas van gegeten!)
Hey, wij trouwen ook op 31 juli....ondanks dat het nog veraf lijkt komt het toch dichter bij. Ik heb nog een laatse pasbeurt half juli. Ik dien nog de cadeautjes te maken, de Dj lijst vast te leggen. Mijn trouwringen af te halen... Alles nog eens nagaan ter bevestiging en dan zal die dag er ver zijn. groetjes Nancy