Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank

21-6-2010 17:27:12
Hallo,

ik ben witjes van kleur. Maar het is dus zo ben al weken niet meer onder de zonnebank geweest.
Ik trouw 31 juli heb ik nog tijd genoeg om te bruinen?
En wie trouwt er ook 31 juli dit jaar?
Wat moeten jullie nog doen.
En ik heb besloten om te veranderen van schoenen, want ze blijven knellen :-).
Het komt echt dichterbij he voor de bruidjes die ook rond deze periode een droom gaan meemaken :-).

Groetjes

Eline
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 548

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik21-6-2010 18:37:33

Tuurlijk heb je tijd genoeg!
2x per week, en je bent heel snel bruin. Ik bruin niet snel van mezelf, en ik vind dat ik er behoorlijk bruin uitzie ondertussen (te bruin is ook niks), en ik ga nu nog 2x, vanavond en donderdag. Zaterdag is onze dag.
Ben dan in totaal 11x geweest, gespreid over 2 maanden. :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik21-6-2010 18:37:36

Tuurlijk heb je tijd genoeg!
2x per week, en je bent heel snel bruin. Ik bruin niet snel van mezelf, en ik vind dat ik er behoorlijk bruin uitzie ondertussen (te bruin is ook niks), en ik ga nu nog 2x, vanavond en donderdag. Zaterdag is onze dag.
Ben dan in totaal 11x geweest, gespreid over 2 maanden. :)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 19:58:05

Ben maar gauw ook eens gegaan... want heb eigenlijk niet zoveel tijd meer... Gelukkig zijn 't (op één huis na) buren en gelukkig was er 'n actie waardoor je 2x zoveel minuten krijgt... Anders zou het een van de duurdere zijn.
Hopen maar dat ik van die bleekscheethuid af ben binnen 5 weken. :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik21-6-2010 20:13:49

Hallo,

Ik ben ook bezig met zonnebank, heb dit heel rustig opgebouwd en ben nu juist een maand bezig en heb nu al een heel mooi kleurtje. Bij het zonnebankcenter hebben ze wel gezegd best om de andere gaan, dit heb ik niet altijd volgehouden, maar ik probeer toch. Ik smeer mij ook heel goed in, voor en na. Succes!

Groetjes
Annelies

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:00:48

Inderdaad geen enkel probleem!
Wel best advies vragen in het zonnecenter als je een lichte huidskleur hebt.

Gwen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 11:20:03

Ik ben, zonder zwansen, na 1ste keer gisteren héél erg gebruind, van 10 minuutjes. Te gek voor woorden...
Minder leuke is dat ik voor 50 euro aan beurten heb gekocht (omdat ik hier veel dingen las van gemiddeld 10 keer gaan...), maar als het telkens zo hard gaat, weet ik niet of het gezond is om tot aan trouw twee keer te gaan (zou ook TE bruin zijn). Bovendien jeukt het wat, dus precies toch lichtjes verbrand. Is zonnebank dan iets voor mij.
Helpt 't om in te smeren met zonnecrème, of bruin je dan niet echt? (Misschien stomme vraag, maar heb er echt geen kaas van gegeten!)

Nancy
31-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 11:21:40

Hey,

wij trouwen ook op 31 juli....ondanks dat het nog veraf lijkt komt het toch dichter bij.

Ik heb nog een laatse pasbeurt half juli. Ik dien nog de cadeautjes te maken, de Dj lijst vast te leggen. Mijn trouwringen af te halen... Alles nog eens nagaan ter bevestiging en dan zal die dag er ver zijn.

groetjes Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...