Terug naar overzicht
Bij mij hadden ze aan de onderrok lussen voorzien en aan de bovenrok lintjes zodat je die zo kon 'ophouden'. Vraag dit toch zeker dat ze dit doen bij de retouches!!! Zo kan je zonder zorgen een hele nacht op de dansvloer blijven. Bij een vriendin van me was dit ook niet en dit was echt niet te doen! Ze hebben die sleep dan omhoog gebracht met speldjes, maar nu zijn er gaatjes en scheurtjes in haar kleed... :-( Bij Het Bruidshuis in Merksem doen ze dit standaard! Echt een superservice daar!!!
Hallo, Bij mij wordt de sleep, met een bepaalde methode, met veiligheidsspelden omgespeld. Je kan dit best even vragen in de winkel waar je kleedje vandaan komt. Zij kunnen ook eventueel lusjes en knoopjes voorzien,... Veel succes Groetjes Annelies
ik heb een kleine sleep, maar toch lang genoeg om in de weg te hangen bij het dansen ze hebben daar in de onderrok twee lintjes aangenaaid, deze kan je dan toeknopen waardoor je sleep omhoog komt en je met gemak kunt dansen, dit is echt letterlijk 2 minuten werk bij de retouches, dus zeker laten doen groetjes eva
Ik sluit me aan bij de mening van Véronique! Bij Cermo in Turnhout doen ze dat ook, alleen hebben wij veel "geklusd" vooraleer alles gevonden te hebben! Best iemand meenemen dan die het vanachter goed kan bekijken! Gwen
Zit met hetzelfde probleem. Ze hadden me een broche aangeraden, maar hier op het forum raden ze dit toch af. En met nog maar 2 dagen op de teller, en ik ziek in bed, weet ik echt niet hoe ik dit nu geregeld krijg. :-( Ik kan toch moeilijk mijn ventje naar die winkel sturen he.