Terug naar overzicht
Als je dat zelf ziet zitten: gewoon doen!
Kan toch? Het is natuurlijk wat je zelf wilt. Mijn neef heeft ook zelf gereden in een kleine oldtimer. Was super leuk
wij rijden zelf zenne!! is toch veel leuker! in een witte oldtimer! mijn venteke aan het stuur, ikke ernaast en dan het dak (hopelijk) open!!wat wil je nog meer? doen wat je zelf wilt! het is jullie dag!succes!
Wij rijden ook zelf!
Wij ook, maar wij hebben nogal moeten zoeken hoor om ergens een leuke oldtimer te kunnen huren zonder chauffeur.... Dus in jouw geval zou ik me gelukkig prijzen dat er geen verplichte chauffeur aan de auto vasthangt en dus zonder twijfel zelf rijden!
Wij willen ook heel graag zelf rijden!! We vinden alleen geen geschikte auto . Maar zeker doen zoals je het zelf wil !!
Wij gaan ook de moderne toer op: wij hebben een mini-tje gehuurd en we rijden zelf.... als we een chaffeur zouden hebben is er anders geen plaats meer voor mij en mijn kleed! :-)
Wij rijden ook zelf in een oldtimer. Vond dat juist extra leuk en vlot overkomen!
Dat wordt steeds meer en meer gedaan, ook wij doen dat. Kan m'n ventje helemaal volgen in zijn logica, heb je eens 'n leuke auto voor 'n dag, en dan zou je er zelf niet mee rijden. Dat gaat mij m'n aanstaande er niet in, hij zal en moet rijden die dag! :) Ook komen we anders met plaatsgebrek te zitten, want 2 bruidskindjes die met ons mee rijden, 'n bruid en 'n bruidegom... nope... geen plaats voor 'n chauffeur. :) Zou je vader z'n reactie negeren, ik denk dat het in zijn oudere beleving nog overkomt alsof 't niet stijlvol zal zijn, maar als hij jullie zo ziet aankomen/vertrekken, is die dat allang vergeten!
Wij rijden ook zelf! We gebruiken de auto van m'n verloofde's broer. Hij heeft zo een leuke mini en het is echt onmogelijk om daar op de achterbank te zitten:)!
wij reden ook zelf met onze auto. niemand heeft er toen iets van gezegd hoor!
Het is een dag die je "normaal" maar 1 keer beleefd, hij is al zo snel voorbij dus ik zou zeggen : DOEN!!!!!! Gwen