Terug naar overzicht
Mijn zus heeft daar 2 jaar geleden haar trouwfeest gevierd. Ik vond het top, lekker eten, mooie locatie en vriendelijke mensen! Ikzelf hou het feest in De Snip in Moorsel, daar heb ik nog geen enkel negatief punt over gehoord. Daar kan je misschien ook eens gaan kijken hé :) Groetjes Maaike
Hey, We zijn gisteren eens gaan kijken, waren zeer enthousiast... tot we de zaal zagen. Was een beetje ontgoochelend. De plastieken stoelen zijn niet dat, en om een dansvloer te hebben, moeten de tafels later op de avond aangepast worden en verplaatst. En er hangen lelijke 70's schilderijen. Pf... Ook naar de Waerboom gaan kijken, en kon ons ook niet bekoren... Zijn we te veeleisend?? ;-s Grmbl! Wie zei dat trouwzalen zoeken fun was?
Hoi, wij zijn ook in ten eenhoorn gaan kijken. Vonden de zaal ook niet echt waaauw... Ooit in de Waerboom geweest voor personeelsfeest, vond ik ook niet echt overdonderend hoor en nadien met honger terug naar huis... Wij hebben uiteindelijk gekozen voor ter heyde in Kester. X