Terug naar overzicht
Surf eens naar: www.wegwijzer.be daar kan je op het reisforum je vraag stellen. er komen daar reizigers samen van over gans Vlaanderen die al héél wat in de wereld hebben gezien.groetjes,Sophie
Als je naar Gran Canaria wil, zoek dan een hotel in Meloneras. Dit is een nieuwe zone met een mooie promenade, veel shops en veel mooier dan het populaire Playa Del Inglès (zéér druk en veel engelse toeristen). Hotel H10 Meloneras palace is een aanrader, lekker eten, luxueze kamers, de animatie is wel beperkt maar je zet een stap buiten het hotel en bent direct in het centrum! Dit hotel staat in de Neckermann brochure. Ben er vorig jaar in november geweest en was een superreis! Gran Canaria is een prachtig eiland!groetjes,Elke
Hoi,Met een RIU hotel zit je altijd goed, en kan je niet missen. Er is er ook een in Meloneras denk ik.Groetjes,Joke
Kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl , hier vind je veel recensies over hotels over heel de wereld. Ik bekijk de site altijd voor ik een hotel boek!Isabelle*
Hallo, Het Gran Hotel Residencia is een zeer goed hotel!Ligt in Maspalomas, zeker eens naar kijken, een aanrader !Groetjes, Valérie 09/09/2006
Hotel Dunas is prachtig!!!
hoi hoi,Surf ook maar eens naar www.jiba.nl , een leuke site met goede uitleg over diverse hotels.veel succes!!!groetjes,Françoise18/08/2006