Terug naar overzicht
In 't Gravenhof in Torhout kan je een viering in de tuin houden.
Salons de vrede in ichtegem heeft ook een tuin. xxx
Manoir Stuivenberg in Varsenare heeft ook een mooie tuin.Voor de rest is Brugge qua locaties geen eenvoudige opdracht... Wij zijn zelf van Brugge en houden ons feest in Kortemark... Groetje Bieke
Lodewijk van Male in Sint Kruis. Wij doen alles op dezelfde locatie: foto's, ceremonie, receptie, avondmaal, dansfeest... we blijven er zelfs slapen :D
Hof ter Doest - Lissewege Hoeve ten doele - Zuienkerke Hof ter mude - knokke Kasteel van moerkerke grote stove - zuienkerke zullen der nog wel zijn hoor
Dag Nele, Ik ben dus naar hetzelfde opzoek. 'tgravenhof in torhout is echt een aanrader. wij hadden gisteren een afspraak en waren direct verkocht! Grote tegenvaller was wel dat er geen enkele zaterdag meer vrij is in juni, juli, augustus en semptember. wij zullen dus nog wat verder moeten zoeken. Hof ter Mude is voor het moment mijn 2de keus maar moet daar nog eens navragen of er buiten een ceremonie mogelijk is. 't boldershof in oostkamp heeft ook een grote tuin waar dit denk ik ook mogelijk zou kunnen zijn. groetjes kelly
hey kelly, wij hebben onze trouwzaal vastgelegd bij de zanberghoeve, mooie zaal met een prachtige tuin naast een meer. zij zetten alles klaar voor de ceremonie voor maar 50 euro.
't Gravenhof in Torhout ziet er echt wel mooi uit! Een idee qua prijs? Wij trouwen pas binnen 2 jaar dus wie weet is het nog vrij voor ons!