Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrrr

21-6-2010 22:50:30
Vandaag men laatste examen gehad...
De kans zit er dik in dat ik er niet door ga zijn, en dat door een slechte stage :s
Kheb vandemiddag gebeld voor mijn kleed,.. en steeds hetzelfde liedje.
Veel te vroeg. Het is nu nog 37 dagen en ik heb nog geen 1e pas gehad. Ben echt bang dat het kleed niet
zal passen en er nog veel werk aan zal zijn, en er overdreven veel stress zal bij komen kijken.
Morgen naar de gyneacoloog, heb al een week en half zeer in mijn rechter eierstok.. ook niet goed dus.
Mijne vriend is eindelijk uit de plaaster, kan nu gaan zoeken achter een gepast kostuum voor hem.
Volgende week naar werchter.... hmmm ik kijk er echt naar uit. Al de rest kan den boom is
Ben het beu .. kwil men gedachten eens verzetten
grrrr

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 748

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 6:38:29

Hoi Jennifer,
Kom op! De moed niet opgeven he.
Je kleedje zal wel op tijd binnen zijn. Ik had vorige week mijn eerste pas en volgende week mijn tweede. ANders moet je hen eens vragen wanneer het dan precies binnen is he.
Misschien werken zij alles op één week af.
Spijtig dat je er misschien niet door bent met je stage.
Wat betreft je eierstok, kan het heel goed je eisprong zijn. Dat kan verschrikkelijk veel pijn doen. Ik ben er zelfs eens mee op spoed beland omdat het zo'n zeer deed en ik het echt niet kon houden. Ik wist toen ook niet wat het was.
Natuurlijk, als je de pil neemt, heb je daar quasi geen last van, omdat je eisprong dan niet echt plaatsvindt.
Die pijn kan echt wel een week of langer aanhouden hoor. Gewoon laten nakijken en niet panikeren!
Ik duim voor je!
Groetjes
Joke

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik22-6-2010 9:42:56

Hoi !

Probeer wat te genieten en te ontspannen ! Op Werchter zal dit wel lukken ! Dan zie ik je daar hé Wij gaan ook, de 4 volle dagen, yihaa ! Even alle stress weg en genieten (hopelijk met wat zon erbij ) !

Groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-6-2010 9:54:00

Af en toe ontspannen kan inderdaad geen kwaad hoor!
Mijn kleedje was pas binnen 14 dagen voor onze trouw, ik weet dat het op die momenten panikeren is maar het komt allemaal wel in orde!

Adem in en adem uit .

Gwen

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 13:25:14

hey meid,
heb zaterdag ook mijn laatste examen gehad en ik weet ook niet zeker alst geslaagd zal zijn. we zullen wel zien hé.
Het belangrijkste is nu de trouw, je beleefd het maar 1 keer dus et moet in orde zijn e! ale das mijn mening :). Examens kan je nog genoeg doen.
Ik hoop voor jou dat je snel je jurk mag gaan passen en wens je heel veel plezier op wercher! Geniet er maar van effe geen stress .
groetjes sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...