TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabine
24-7-2010
|
22-6-2010 8:59:20
Wij hebben gekeken naar het nieuwe concertgebouw op 't Zand, maar het was spijtig genoeg voor ons te klein. De bovenste verdieping is prachtig en heeft een dakterras. Vanop het terras zie je heel brugge bijna onder je... Prachtige locatie, wel aan de prijzige kant.
|
|
Ife
15-7-2011
|
22-6-2010 9:23:53
Wij trouwen volgend jaar in Lodewijk van Male. Heel mooie locatie en gratis bruidssuite ;-)
http://www.vanbelgie.be/ is ook een toffe site, daar vind je wel leuke plekjes tussen.
en wat ik persoonlijk wel een heel mooie en originele plaats vind, is de letterhoeve. Maar daar moet je een beetje verder voor gaan: http://www.deletterhoeve.be/
groetjes
|
|
sarah
|
22-6-2010 19:27:15
Hey Ife, De letterhoeve had ik ook gevonden! Vond ik prachtig en helemaal iets voor ons, maar ik krijg de indruk dat je echt wel met weddingplanner werkt zo, terwijl ik eigenlijk juist heel veel zelf zou willen doen.. Plus dat we wel binnen in een schuur het avondfeest willen, en daar is het de bedoeling van het helemaal buiten te doen. Zo verstond ik het toch?
Dat vond ik jammer. We gaan wel toch nog eens gaan kijken naar daar deze zomer.
Lodewijk van Male is inderdaad ook een hele mooi locatie, maar we zoeken meer iets hoeve-achtigs. Ik ben leerkracht en er zouden veel kinderen komen, dus een grote tuin voor de receptie (en eventueel ook de ceremonie zelf) is ook een must. Heeft iemand ervaring met ceremonie die buiten plaatsvindt? Wat als het regent? Kan je dan nog de week zelf een tent ofzo huren? Groetjes en bedankt voor de tips! Sarah
|
|
sarah
|
22-6-2010 19:27:18
Hey Ife, De letterhoeve had ik ook gevonden! Vond ik prachtig en helemaal iets voor ons, maar ik krijg de indruk dat je echt wel met weddingplanner werkt zo, terwijl ik eigenlijk juist heel veel zelf zou willen doen.. Plus dat we wel binnen in een schuur het avondfeest willen, en daar is het de bedoeling van het helemaal buiten te doen. Zo verstond ik het toch?
Dat vond ik jammer. We gaan wel toch nog eens gaan kijken naar daar deze zomer.
Lodewijk van Male is inderdaad ook een hele mooi locatie, maar we zoeken meer iets hoeve-achtigs. Ik ben leerkracht en er zouden veel kinderen komen, dus een grote tuin voor de receptie (en eventueel ook de ceremonie zelf) is ook een must. Heeft iemand ervaring met ceremonie die buiten plaatsvindt? Wat als het regent? Kan je dan nog de week zelf een tent ofzo huren? Groetjes en bedankt voor de tips! Sarah
|
|
Chinees
|
19-10-2010 10:04:06
De Letterhoeve, zijn we deze zomer op een feest van geweest.. ze hebben meerdere schuren en een mooie grote tent, zou wel absurd zijn mocht het alleen maar buiten kunnen doorgaan...
Hun concept is helemaal anders dan andere feestzalen en in een totaalformule maar met blijkbaar wel veel eigen inbreng en mogelijkheden. Je moet er wel altijd de fotografie bij nemen, de eigenaar is artistiek fotograaf en komt uit een fotografen en artiestenfamilie, maar het staat ook duidelijk als een totaalconcept. Voordeel is wel dat het een familieconcept (heel toffe sfeer) is en ze er daar altijd iets unieks van maken.
Het eten was uitzonderlijk lekker, nadeel is mss wel dat het er niet super chique uitziet (vanop de straat ziet het er zelf maar vrij gewoon uit, maar eenmaal de oprit op is het wel erg gezellig), maar voor wie iets totaal anders zoekt in een mooie vakantiebestemming is het heel geslaagd...
|
|
Vanessa
25-6-2011
|
31-10-2010 14:52:08
Volgens ik lees van de letterhoeve is het duidelijk wel zo dat er geen dj mag? We willen ook iets origineels, niet in een feestzaal, hoeve of kasteel, eerder hippie-sfeertje creëren, maar wel met dj 's avonds...
|
|
sarah
|
31-10-2010 19:16:04
Hey Vanessa,
Ja de letterhoeve is zonder dj, enkel live-muziek. Wij hebben nu geboekt in de grote stove in zuienkerke.
Groetjes, Sarah
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|