Terug naar overzicht
Hey, ik woon niet in de regio van paal maar ik had ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb de kapsels die ik mooi vond afgedrukt en ben bij een paar kappers in de buurt langsgegaan met mijn foto's en zo heb ik mijn kapster gevonden. Veel succes Groetjes Elke
kapster Damo in Stal is heel goed.
Anders moet je hani vragen. Zij komt aan huis. Doet je haar en make-up. Ze doet dit supergoed!! Ze is dit weekend voor onze trouw geweest. Heb alleen maar positieve reacties gekregen en het zat ook supervast zonder pijn te doen. Mijn haar heeft geen krimp gegeven. Mijn shmink is perfect blijven zitten. Hani is trouwens ook een hele sympathieke. I kan ze iedereen aanraden!! Je kan ook een proef laten doen. Ze is trouwens zeer schappelijk van prijs!
Hallo, Kapsalon K&A in Beringen is ook heel goed! Het zijn Turkse kapsters, maar heel goed. Ik betaalde voor mijn proefkapsel een 40 euro, de dag zelf moet ik 60 euro betalen. Het is een kapsel dat je enkele dagen kan houden, zelfs als je er enkele dagen op slaapt, blijft het mooi... Bij mij had ze krullen gezet (met de krultang), en die waren 3 dagen later nog steeds goed. Ben er heel tevreden van.