Terug naar overzicht
iets totaal anders, ik verras mijn man met een oude limo hij zou zelf naar het stadhuis rijden maar wordt nu opgepikt door een limo met chauffeur !!
Eigenlijk niet, 't is al niet m'n ding en zoja, dan liever voor in de slaapkamer maar niet voor 't aangezicht van héél m'n familie. :s Verrassen zou bij mij ook eerder met iets materieels zijn, 'n i-Phone ofzo.
Je kan hem ook zoals Kathleen zegt verrassen met zo'n act in jullie slaapkamer tijdens de huwelijksnacht! Kzou het ook niet durven, voor meer dan 100 man!
Mijn vriendinnen hadden wel een kleine verrassing voor ons: Onze feestjes op kot waren nogal redelijk ouwbollig en we dansten vaak op greatest lover van luv (het dansje zoals op youtube te zien is). Dus op de feest hebben ze mijn man op een stoel gezet en wij allemaal rond hem dat dansje gedaan. Heel leuke reacties en was plesant! Groetjes, Laura
Hey, Ik ga samen met mijn bruidsdames thriller van michael jackson doen! Is eigenlijk meer gekomen door een grapje tussen mijn verloofde en mijn zus (en ga nu bewijzen dat ik dat wel kan :-) )
Hey, Begrijp je vraag ! Ik heb iets gelijkaardigs gedaan. Maar het verschil was dat mijn man er van wist, maar voor al de rest was het een verassing. Ik volg al 3 jaar buikdanslessen en heb dan ook een solotje buikdans gedaan ! Had mijn lerares gevraagd een choreo te schrijven en die is fantastisch gelukt. 3 andere danseressen hebben een ander liedje voor en dan nog samen met mij gedanst. De zaal ging echt uit zijn dak !!!! Vooral omdat ik volledig gesluierd ben opgekomen en niemand het echt doorhad in het begin. Gevolg : we hebben de dansavond zo ingezet en de dansvloer stond direct vol :) We haddan onze huwelijkdans namelijk voor het dessertenbuffet gedaan. Als je er iets voor voelt, en je kan de stress enzo (+ onthouden choreo) aan op die moment : DOEN, het is een aanrader ! TINA
allemaal nog leuk enzo dat dansen, maar bij ons komen bazen en collega's ook op de trouwfeest, zie me nog niet onmiddellijk een lapdans of buikdans doen in het bijzijn van mijn baas... een act door andere is altijd wel leuk en zelf heb je al genoeg aan je hoofd denk ik die week, dat je daar nog eens moet staan oefenen ook. Nu dat is mijn mening uiteraard, heeft je toekomstige geen hobby waarrond je dan iets kan doen of misschien is er iets wat hij graag lust wat je dan origineel kan laten verpakken of iets wat hij graag doet, waar je een bongo bon of vivabox of andere doe box kan voor kopen, samen eens parachute springen of windsurfen of van die dingen. groetjes en succes met je zoektocht naar het ideale geschenk voor je ideale man :) Fatimma
Hey, Nog effe feedback geven op het mailtje van Fatimma. Je moet je natuurlijk goed in je vel voelen om zoiets te doen voor je familie, vrienden en collega's. Maar dit kan hoor ! Ik zit zelf in het management van een internationaal bedrijf en mijn man is Managing Director van een Beluxbedrijf van 100 man. Er waren dus collega's, bazen en internationale relaties op het feest. Iedereen was positief over het initiatief. En niemand heeft dit raar gevonden, want den ambiance zat er direct in. Het zijn uiteindelijk ook maar mensen zene :) Succes met de keuze TINA
Hey Tina, Wij (en dan bedoel ik mezelf en een paar vriendinnen) gaan na de openingsdans ook een buikdansnummer doen. Vermenigvuldigingsdansen hebben wij geen zin in. En we kiezen echt voor een ambiancenummerke ( buikdans met een bollywood tintje) zodat inneens de ambiance erin zit! groetjes Wendy