Terug naar overzicht
een kasteeltje is mssn wel tof!
Ben vorig jaar naar een feest geweest in de rode poort in Meetkerke. Is zeer mooie lokatie met zeer mooie tuin voor receptie en dergelijk. Is een heel mooie zaal. Je moet wel nog alles zelf regelen, maar ze laten je weten wat je allemaal moet doen en zij hebben ook boeken met allerlei adressen zoals traiteur enzo.
Verder heb je ook nog de pottemaekershoeve in Meetkerke, de grote stove in zuienkerke (zaal) en de grote schuur in de haan.Veel succes met je zoektocht! Ik ben zelf van Brugge en ook op zoek naar iets landelijks, maar dit zijn de enige waar ik altijd op terugkom.. De Baere is nieuw voor mij, bedankt voor de tip! Het ziet er leuk uit! Heb je ook informatie van hen qua prijzen, buffet of menu, meer foto's? Anders mag je me die doormailen naar sarah_rohart@hotmail.com Groetjes!Sarah
Hey, Ik ben ook van Brugge en wij geven ons feest in 't Gravenhof in Torhout, is meer lounge-achtig van stijl. De meer landelijke zalen in onze regio zijn hierboven al opgesomd. Nog zalen in de regio: - Kasteel van Moerkerke - Denotter - Ter Leepe - Oud Sint-Jan - Rustenburg - Zandberghoeve - Hof ter Mude - Kasteel d'Aertrycke - De Vrede - Ten Boomgaerde
wij gaan naar hof ter doest in lissewege :)ten doele in zuienkerke is ook mooi .