Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff :-(

22-6-2010 14:54:11
Sorry maar ik zie het even totaal niet meer zitten.
Het is net of alles tegen steekt.
Ik vind de juiste schoenen niet (mijn andere knellen).
Mijn dochter heeft met balpen op mijn handtas gezeten.
Onze poes is vanmorgen omvergereden maar leefde nog, dus met fiets naar dierenarts hebben het laten inslapen :-(.
Dan is er een discussie tussen mij en mijn vriendin voor onze reis naar het Zuiden van Frankrijk.
Het is net of het allemaal keert. Plotseling staat mijn kleedje me niet meer aan. En mijn vriendin haar kleren ook niet.
Pff maar ja komt wel goed.
Sorry voor mijn gezaag.

Groetjes

Eline
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 732

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik22-6-2010 15:44:10

dat kleedje, u niet aantrekken, de meeste beginnen twijfels te krijgen hier blijkbaar voor hun trouw :D dus je bent zeker niet alleen. Hang het gewoon weg indien het thuis hangt, dat je het een tijdje niet meer ziet! en bedenkt waarom je het in de eerste plaats koos, waarschijnlijk omdat je er dan super verliefd op geworden bent ;-) omdat het je zo mooi stond,... net hetzelfde als met je vriendin, waar jullie naartoe gaan, wanneer, of hoe maakt niet uit, als jullie maar samen zijn en er van genieten, en vooral van elkaar genieten. Die schoenen? dat loopt wel los, je kan zelfs die die knellen naar een schoenmaker doen om op een leest te zetten om die wat te rekken als je echt geen andere vindt, wel niet te lang mee wa

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 16:11:52

Je hebt duidelijk een off day, maar wie zou dat niet hebben als zijn kat net overleden is. Voor die schoenen vind je zeker en vast een oplossing. Je hebt nog maar dan een maand om andere schoenen te vinden of om je huidige schoenen op de leest te laten zetten. Dat komt wel goed.
En je kleedje, 't is zoals Fatimma zegt, er zijn zoveel bruidjes die naarmate de dag nadert twijfels krijgen over hun kleed. En toch zien we er op onze huwelijksdag allemaal stralend uit hè
Hopelijk raakt je discussie met je vriendin over de reis snel opgelost.

Morgen een nieuwe dag...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...