Terug naar overzicht
tof :o) ik ga de week na u op vrijgezellen ... Ik heb ook zo een hele lijst gekregen waar je inderdaad niet veel wijzer uit wordt. Veel plezier alvast !!
Hihi! En meestal heb je die dingen op die lijst niet eens nodig! Hilarisch toch?
ik ben ook de week erna op vrijgezellen... ik weet wel hier en daar wat me te wachten staat, maar ik ben ook zo'n controlefreak!!!! Als mijn getuige een puntje van de sluier oplicht dan zie ik het elke keer niet zitten :-) Gewoon zot doen en genieten, dat moet ik mij blijven voornemen!
klinkt allemaal supertof! Ze hebben er precies wel veel tijd in gestoken om het voor te bereiden! Geniet er van en go with the flow!
ik heb mijn vrijgezellen ook op 3 juli. het enigste dat ik weet is dat het in Gent zal zijn en dat het begint in de namiddag. Spannend hé....
Hey Wendy ik weet zelfs niet wanneer mijn vrijgezellen is.... Mijn zus regelt dit. Ik vermoed ook op 3 juli, maar weet er niks van :-) Spannend!
Ik ben dit weekend mijn vrijgezellen. Het enige dat ik weet is dat ik witte schoenen moet meenemen, en meer dan één paar. Dat het waarschijnlijk een weekend zal zijn, en dat ik een pakje ga moeten dragen. Al de rest is geheim en voor mij dus onbekend. Spannend!
Dag Wendy, Mijn vrijgezellen is op dezelfde dag als de jouwe. Mij hebben ze enkel gezegd dat het een weekend ging zijn. Ben eens benieuwd wat het zal worden! Kijk er al ontzettend naar uit! Groetjes Tineke ps, veel succes met jouw vrijgezellen!! EN GENIET ERVAN!!!