Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje Cititrip

22-6-2010 18:05:54
Hallo Bruidjes !

Vrijdagmorgend om 3u zijn we vertrokken richting zaventem , voor een cititrip naar Praag...Mijn vriend wist van niks en de verassing was eens zo groot( hij was zaterdags jarig) We hadden een super hotelletje met binnen zwembad en sauna. En ik wist niet dat Praag zo een mooie stad was ! En winkels ! omg ! We hebben er veel gewandeld , gewinkeld , gezwommen , geslapen en vooral heel lekker gegeten en genoten van elkaar...weg even van alles en iedereen hier in Belgie en vooral eventjes de trouw achter ons gelaten omdat ik er even genoeg van had van al dat plannen en organiseren en stressen !
Zondag avond heel laat terug gekomen met vertraging maar toch nog ons zoontje gaan ophalen , want die zat natuurlijk te wachten op zijn cadeau'tjes Ik was heel blij om hem weer te zien want had hem enorm gemist ! Maar heel af en toe er is even tussenuit gaan met tweetjes is zeker geen overbodige luxe. We zijn helemaal ontspannen en relaxed terug gekomen dus het heeft ons echt wel deugd gedaan! Eigenlijk een aanrader voor elk voorbereidend koppel
Dus nu kunnen we weer voluit plannen en stressen voor de trouw!
Grtjs van een relaxt bruidje

wendy
24-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 525

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik22-6-2010 21:05:04

Hallo Wendy!!

Ik heb mijn verloofde ook een citytrip naar Praag cadeau gedaan! Ik vond het wel leuk om hem ook iets te geven zoals hij mij een ring gegeven heeft. Wij gaan in januari.
Leuk om te horen dat het daar zo leuk en romantisch is!!

We kijken er alvast naar uit!

Nog veel succes in de verdere planning en een super trouwdag gewenst!!

Groetjes
Lien

katty
8-9-2010
 Meld misbruik23-6-2010 8:05:11

Hey Wendy,

mmmm dat klinkt allemaal heel goed, blij dat jullie zo genoten hebben.
Bedankt voor je verslagje.
Vrijdag mijn eerste pas !!
wij trekken in juli naar de Eifel voor drie dagen, ik kijk er al naar uit

geniet nog van alles wat je doet

Katty

Evelien
17-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 9:16:37

Praag is een superstad en zal voor ons altijd speciaal zijn. Mijn vriend heeft mij op de Karelsbrug vorig jaar ten huwelijk gevraagd... echt superromantisch!

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik23-6-2010 16:34:17

Hey Bruidjes ,

Bedankt voor jullie berichtjes ! Aan Lien ; Amuseer jullie daar , tis echt de moeite ! en zeker is bij de winkel Van Graaf langstgaan als je aanstaande nog geen kostuum heeft ! Alle grote merken en aan prijzen die je hier niet tegenkomt!
@Katty : Spannend je eerste pas , geniet ervan! en natuurlijk ook van de eifel...de stad der liefde !
@Evelien :Romantisch ! Wij hebben er ook mooie en fijne momenten gehad !

Grtjs Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...