Terug naar overzicht
Hallo Wendy!! Ik heb mijn verloofde ook een citytrip naar Praag cadeau gedaan! Ik vond het wel leuk om hem ook iets te geven zoals hij mij een ring gegeven heeft. Wij gaan in januari.Leuk om te horen dat het daar zo leuk en romantisch is!! We kijken er alvast naar uit! Nog veel succes in de verdere planning en een super trouwdag gewenst!! Groetjes Lien
Hey Wendy, mmmm dat klinkt allemaal heel goed, blij dat jullie zo genoten hebben. Bedankt voor je verslagje. Vrijdag mijn eerste pas !! wij trekken in juli naar de Eifel voor drie dagen, ik kijk er al naar uit geniet nog van alles wat je doet Katty
Praag is een superstad en zal voor ons altijd speciaal zijn. Mijn vriend heeft mij op de Karelsbrug vorig jaar ten huwelijk gevraagd... echt superromantisch!
Hey Bruidjes , Bedankt voor jullie berichtjes ! Aan Lien ; Amuseer jullie daar , tis echt de moeite ! en zeker is bij de winkel Van Graaf langstgaan als je aanstaande nog geen kostuum heeft ! Alle grote merken en aan prijzen die je hier niet tegenkomt! @Katty : Spannend je eerste pas , geniet ervan! en natuurlijk ook van de eifel...de stad der liefde ! @Evelien :Romantisch ! Wij hebben er ook mooie en fijne momenten gehad ! Grtjs Wendy