TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
18-9-2010
|
22-6-2010 18:36:27
Hallo
Wat is niet al te duur?
Wij trouwen in La Grange in Massenhoven. We vonden dat prijs kwaliteit het interessantste. Als je goedkoper wil gaan kan je een parochiezaal huren en zelf versieren.
Iets daar tussen in is aan de Arenahal in Deurne. Ik weet de naam niet juist meer. Moet je eens googelen.
groetjes en succes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-6-2010 18:38:36
Inderdaad, wat noem je niet té duur? Wij hadden ons feest in Scala in Beveren en dat was super volgens prijs-kwaliteit! De service, daar kon je een puntje aan zuigen!
|
|
Maria
8-7-2011
|
22-6-2010 18:44:02
Afspanning den Moor in Broechem, Rivierenhof in deurne, Molenhuis in Vremde.
|
|
Maria
8-7-2011
|
22-6-2010 18:44:04
Afspanning den Moor in Broechem, Rivierenhof in deurne, Molenhuis in Vremde.
|
|
wendy
24-8-2010
|
22-6-2010 18:54:17
Hallo Inge ,
Ik heb verschillende zalen omstreken Antwerpen gezien , zelf ben ik van Linkeroever en jij?
Op Linkeroever heb je het Plaasjkaffee met prachtig zicht op de schelde en een lounge decor ..echt super gezellig !
Laat iets weten van waar je bent anders..
Grtjs Wendy
|
|
Ife
15-7-2011
|
22-6-2010 20:06:04
Ik heb gezien dat er voor het moment een extra boekje "locaties" in het magazine 'bruid' zit. Voor Antwerpen stonden heel mooie locaties bij hoor. Eens zien of je er iets aan hebt:
- Barcelone
- Centrum Elzenveld
- Horta Art Nouvau Zaal
- De Ark
- Molenhuis (Boechout)
- Hof van Reyen (Boechout)
- Domein Park West (Berchem)
- Domein Martinus (Halle-Zoersel)
Ikzelf ken er niets van hoor, ben niet van die streek, maar op de fotootjes zag ik dat bijvoorbeeld Elzenveld een gigantische tuin heeft ("De groene oase in Antwerpen" noemen ze zichzelf). Idem domein Park West en Domein Martinus.
groetjes en veel succes!
|
|
dana
21-8-2010
|
22-6-2010 21:00:26
Hey, San marco village misschien. De prijs valt goed mee, maar wat noem je niet te duur natuurlijk. Ik betaal 52 € per persoon.
Groetjes Dana.
|
|
dana
21-8-2010
|
22-6-2010 21:00:48
Hey, San marco village misschien. De prijs valt goed mee, maar wat noem je niet te duur natuurlijk. Ik betaal 52 € per persoon.
Groetjes Dana.
|
|
Lieve
26-6-2010
|
22-6-2010 21:13:53
Aan de Arenahal is 't Fortje in Deurne. Ik ben daar zelf niet heel erg weg van, toen we een afspraak hadden daar waren ze ons vergeten, en 't ligt niet in de tofste buurt. Rivierenhof Deurne is wel weer mooi, redelijk van prijs ook. Verder hebben wij nog gekeken naar Kastelenhof Stekene, en de rest weet ik eigenlijk al niet meer... In Tongerlo zit er ook een heel mooie feestzaal, en Dennenhof in Brasschaat is ook echt wel heel erg goed! Maar daar weet ik de prijzen niet van. Succes!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
22-6-2010 21:13:57
Aan de Arenahal is 't Fortje in Deurne. Ik ben daar zelf niet heel erg weg van, toen we een afspraak hadden daar waren ze ons vergeten, en 't ligt niet in de tofste buurt. Rivierenhof Deurne is wel weer mooi, redelijk van prijs ook. Verder hebben wij nog gekeken naar Kastelenhof Stekene, en de rest weet ik eigenlijk al niet meer... In Tongerlo zit er ook een heel mooie feestzaal, en Dennenhof in Brasschaat is ook echt wel heel erg goed! Maar daar weet ik de prijzen niet van. Succes!
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
22-6-2010 22:57:36
@Lieve
De buurt aan de arenahal valt wel goed mee hoor. Ik ben zelf van daar dus...
Maar inderdaad je kan d'r ni echt buiten.
Qua prijs valt het wel mee dacht ik. Kwaliteit kan ik niets over zeggen.
groetjes
|
|
Joke
31-7-2010
|
23-6-2010 7:05:49
Het Kwadraat op de leugenberg in Ekeren. Ze hebben een site. Anders moet je daar eens gaan kijken.
|
|
lindsay
7-8-2010
|
23-6-2010 8:48:14
wij geven ons feest in outfort hoboken, ook een gezellig plekje met leuk terras en een vijver
|
|
Anika
9-4-2011
|
23-6-2010 11:16:24
Wij geven ons feest in passade in mechelen. Misschien wel net iets te ver, maar het ligt net aan de af- en oprit voor de autostrade. Heel gezellige zalen en als het weer meezit mogen we onze receptie ook buiten doen op hun geweldig terras. Prijs-kwaliteit zitten ze ook heel goed. Wij gingen alles eerst zelf doen, maar hebben besloten dat we dat voor dat geld beter uit handen konden geven. Das al een pak zorgen minder op de dag zelf!
Succes met de zoektocht!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
23-6-2010 15:12:07
@ Sylvia, ik ben ook van die buurt... ik vind het niet meevallen, vroeger wel, maar de laatste jaren... Je zit vlak op 't Arenaplein, en 's avonds vind ik het daar echt niet zo gezellig meer om rond te lopen hoor...
|
|
jolien
17-7-2010
|
23-6-2010 21:07:12
Hey !
Wij geven ons feest in de beemden in Emblem. Zij hebben van maart tot oktober een grote witte feesttent staan. De tent staat in het midden van het bos en er vlak voor is een zeer grote vijver waar ook de receptie gehouden zal worden. Prijs kwaliteit zitten zij zeer goed, ze werken wel vooral met bbq formules. Wij hebben ook het hof van aragon bezocht in lier, was wel goedkoop maar niet gezellig. Het hof van Reyen in mortsel valt van prijs ook wel mee en is ook zeer mooi, ze hebben ook een grote tuin. Het rekreatief in Wilrijk is ook niet zo duur maar deze zaal hebben wij zelf niet bezocht.
Groetjes,
Jolien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|