Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De praatpaal

22-6-2010 18:50:23
Beste,

Heeft iemand ervaring met de praatpaal als gastenboek???
Kan er mij iemand enkele beelden tonen van een opname tijdens een huwelijk?

alvast bedankt!

Elien
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1488

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-6-2010 20:44:31

Hey Elien, hier een interessante website: http://www.praatpaal.be/home.Zo'n praatpaal of babbelbox is heel leuk. Mijn broer had dat op zijn trouw en was wel leuk. Ze zetten dan vraagjes en veranderden die om de zoveel tijd. Ook zit er op die praatpaal een knop waar je zogezegd moet op duwen omdat die paal zou opnemen wat je zegt. Maar er wordt heel de tijd gefilmd, dit zorgt dus zeker en vast voor hilarische situaties :). Hopelijk heb ik je er een beetje mee geholpen. groetjes en nog veel plezier/succes met het voorbereiden van de trouw

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-6-2010 20:44:34

Hey Elien, hier een interessante website: http://www.praatpaal.be/home.Zo'n praatpaal of babbelbox is heel leuk. Mijn broer had dat op zijn trouw en was wel leuk. Ze zetten dan vraagjes en veranderden die om de zoveel tijd. Ook zit er op die praatpaal een knop waar je zogezegd moet op duwen omdat die paal zou opnemen wat je zegt. Maar er wordt heel de tijd gefilmd, dit zorgt dus zeker en vast voor hilarische situaties :). Hopelijk heb ik je er een beetje mee geholpen. groetjes en nog veel plezier/succes met het voorbereiden van de trouw

An
9-7-2011
 Meld misbruik22-6-2010 20:54:43

je kan eventueel zelf een camera zetten op statief waarbij de 'sprekers' zelf de record-knop moeten indrukken en waarbij ze daarna beginnen te vertellen.
vraagjes kan je eventueel zelf zoeken of laten opstellen door iemand anders...
veel succes
groetjes

Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik22-6-2010 21:41:41

Hallo,

Wij hadden op ons trouwfeest een babbelbox.
http://www.dvdfelicitaties.nl/

Dit is de link. Je kunt het bestellen in België of in Nederland. Ik Nederland moet je hem zelf gaan ophalen en terugbrengen, maar dit scheelt 100euro op de prijs! Wij wonen tegen de Belgisch/Nederlandse grens dus voor ons was het zeker de moeite.

Het enige waar je moet op letten is dat je de babbelbox niet in de feestzaal zet: als er te veel lawaai is, hoor je niet wat de mensen zeggen tegen de babbelbox. Wij hadden hem staan in een halletje net buiten de feestzaal. Zeer centraal: dicht bij de vestiare en WC's: mensen zijn soms verlegen en als ze dan naar de WC gingen waren ze alleen en stopten ze bij de babbelbox en durfden ze al wat meer...

Bij ons was het super. Hilarische beelden, mooie herinneringen! Ik raad het jullie echt aan.
Een week nadat we de babbelbox terug hadden ingeleverd, kregen we onze dvd al thuis gestuurd. Normaal knippen Ze niets weg, enkel de lege stukken (als iemand vergeten is op stop te drukken, hoewel dat werkt met een timer).

Groetjes,
Gitte

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik23-6-2010 12:30:14

Hoi!

Ik denk dat de praatpaal leuk is als je veel "relatief jonge" mensen hebt op je huwelijk.
Wij nodig veel vrienden uit, dus hebben wij de praatpaal al besteld :)!

Als je je oma's, opa's en die hun broers en zussen op je huwelijk hebt, dan denk ik niet dat de praatpaal iets handig is :)!

Wij hebben een voorbeeld film op de trouwbeurs in Gent gezien. Twas grappig, de opdracht was: "sta op 1 been en blaf als een hond".

Mijn vriend was meteen verkocht, das een van de weinige dingen die er van hem echt moesten bijzijn, haha!

Wij gaan ook met een "gewoon" gastenboek werken. Ik denk dat de praatpaal vooral bezet zal zijn door dezelfde mensen en er andere dan eigenlijk niet in het gastenboek zullen staan.

Succes

Elien
28-8-2010
 Meld misbruik23-6-2010 22:22:28

Bedankt voor jullie reactie!

We hebben ondertussen de praatpaal al besteld :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...