Terug naar overzicht
Héél bekend als je jouw eigen traiteur wil, is Kastelenhof in Stekene. Dit is wel €1000 huur... Zaal Toon in Sinaai heb ik op deze site ook al geregeld horen vallen... Dus dat zou ook wel aan te raden zijn... Zelf geen ervaring mee!
Het kastelenhof was jammer genoeg al geboekt :( Maar alvast bedankt voor de info!
beste; Kendra Als dj ben ik al vele jaren bezig heb dan ook al in alle zalen een feest verzorgd die hier opgesomd zijn Kastelenhof uiteraard een mooie locatie wel een beetje duurder of de rest wel met tuin en parking zaal nova is een mooie zaal niet zo duur maar geen tuin aan wel een parking zaal toon zelfde als zaal nova mooie zaal geen tuin en een zeer kleine parking De gekke haan kan je niet kiezen van traiteur dacht ik geen tuin ,parking op straat wel heeft deze zaal last van geluidsoverlast tegenover de buren zaal het koerke in kemzeke moet je zelf een beetje gezellig maken geen tuin en een kleine parking wel een buiten terras om de recptie te laten door gaan je kan je feest in een tent doen deze zijn ook altijd gezellig je kan bij ons een totaal pakket bekomen in klein sinaai heb je boudelo ook zelf een beetje gezellig maken wel een parking met vriendelijke groeten discobars the maxx
Ik ga trouwen in zaal Toon, als je naar mijn berichten kijkt zie je meer info, niet duur groot genoeg en vrij van catering. Er is weinig parking maar int weekend kan je er vlakbij parkeren. Er is geen website, maar ik heb er foto's van op mijn facebook gezet.http://www.facebook.com/album.php?aid=48618&id=1411... Het in Sinaai aan het Wijnveld, niet ver van het station.
Bij volgende zalen kan je volgens mij ook met eigen catering werken: - Foyer van de Stadsschouwburg in Sint-Niklaas (wel afhankelijk van de programmatie in de schouwburg) - 't Schalienhuys in Temse Groetjes, Els
Hoi, Bedankt van alle berichtjes. Na alles te hebben overwogen, hebben we gekozen voor de parochiezaal van St-Pauwels. Dit is een mooie, ietwat afgelegen zaal die wel nog wat aankleding nodig heeft. Hierover moet ik nog eens serieus nadenken :) Nogmaals bedankt van de vele antwoorden!