Terug naar overzicht
Dat kan nog zo veranderen! Toen ik eerst ging kijken voor as zaterdag was het 19° en regen. En moet je zien wat ze nu voorspellen! Tot aan de 30°! Ze zeggen niet voor niets: niks zo veranderlijk als 't weer :)
Ik ben het ook in de gaten aan het houden... De temperatuur maakt mij nog zoveel niet uit, als het maar droog blijft !
@Sabine, hoeft niet per sé 's nachts. M'n nichtje had vorig jaar op 7 augustus ook wel wat regen, maar wonder boven wonder kwam 't altijd goed uit... Begon te druppelen toen we stadhuis binnen gingen, maar was weer droog toen we buitenkwamen. Dan regen wanneer iedereen beetje overal zat te wachten tot avondfeest en tegen de receptie was alles weer opgeklaard, lekker zonnetje, et voila! Nog wat regen tijdens dansfeest binnen, maar niemand die daar last van had. Uiteraard hoop ik ook dat het meezit, hoe/waar de regen ook komt, als ze al komt. ;)
Hey, weerbericht ziet er al wat beter uit, 24 graden en 30% regenkans. Als er een paar drupjes vallen vind ik het niet zo erg, er zijn nog altijd paraplu's die je kan huren. Ik zie er alleen tegenop om met mijn sleep over een natte straat te lopen.
tegen dat het zover is kan het weer nog veel veranderen! en belgie is zo'n klein landje dat als ze 100 km verkeerd rekenen gaat het gewoon langs ons af! en 100km is voor het kmi echt een peulschil!maar ik duim alvast mee voor het mooie weer!grtjs jessie