Terug naar overzicht
elk geschenkje zal leuk zijn denk ik. Een bloempje kan je nog lange tijd houden. Wij zouden gaan voor theelichtjes... maar echt zeker zijn we nog niet.Gewoon doen zou ik zo zeggen. Je kan er dan zelf een kaartje bij maken om het persoonlijker te maken.Ann20/5/2006
Vind het ook een leuk idee: net als de bloem zal jullie liefde groeien... Maar koop je dat nu dan al of bestel je dat dan bij het kruidvat?Isabelle 20/05/2006
Ik denk dat ik best alle filialen van kruidvat ga aflopen om overal de bloempjes te kopen want per kruidvat hebben ze maar een aantal bloempotjes. We zouden er wel een kaartje/gedichtje bijhangen met onze namen en de trouwdatum.groetjes
HalloSchitterend idee! Heel tof, ik zou zoiets echt leuk vinden om te krijgen. En inderdaad je kan er zo'n tekstje bijzetten zoals Isabelle zei.Groetjes en succesVicky09.09.06
Hallo,Op deze site kun je speciaal zo'n bloembollen in potjes met verpakking bestelling (speciaal als bedanking voor huwelijk): http://www.geluk.com/wedding/index.html Ik heb het nog niet in het echt gezien dus weet ook niet of het op iets trekt maar misschien even dat proefpakket aanvragen?groetjes,catherine27.05.2006
Super en als je er daar geen genoeg vindt, je kan dat ook altijd kopen bij Dille & CamillegroetjesLIen
hey gianna,ik kan alleen maar zeggen dat ik dit een supertof idee vind want wij geven ook bloemzaadjes. De mensen hebben dan nog iets tastbaars henele
hey,wij zijn ook een kijkje gaan nemen op de website van www.geluk.com en wij hebben zoals voorgesteld het probeerpakket aangevraagd. Heel leuke ideetjes. Wij gaan waarschijnlijk snoepjes in doosje steken zoals op website voorgesteld maar zelf de snoepje s in de doosjes steken (veel tips ook bij AVA!!! een aanrader). wat ook leuk is, zijn chocolaatjes met een foto van jullie beiden op.Of wat hed je gedacht van een flesje water met een aspirine aangebonden??groetjes,Katrien
Hoi Gianna,Tof idee... zeker doen! k Vind het origineel en je gasten hebben er nog iets aan.Wij hebben theelichtjes (AVA) gegeven, omdat ik dacht dat de meesten dit wel zouden gebruiken.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
wat een leuk ideeWij trouwen rond pasen en geven zo paaseitjes in een glazen doosje met het logo van onze trouw.Groetjes Ellenusers.poink.be/ellenenwim