Terug naar overzicht
Ik vond het op zich ook een mooi nummer. En al zou je zeggen,.. je openingsdans hoef je niet te bespreken. Ik had hier ook eens een berichtje opgezet of dit goed is voor een huwelijk. En had het dus weldegelijk een besproken bij ons thuis. Wat blijkt dat dit liedje speelde op de begrafenis van mijn schoonbroers vader. Dus hebben we dit dan toch maar niet gedaan... We hadden er dan ook niet echt een persoonlijk band mee. Groetjes Jennifer
Het is inderdaad een mooi liedje, maar het gaat wel over iemand die dood gaat en niet over een huwelijk. Dit wordt idd wel veel gespeeld op een begrafenis, dus ik zou niet echt opteren voor dat nummer. Verder is het wel een mooi liedje!
Ik zou het eerlijk gezegd toch ook niet kiezen als openingsdans. Zoals hierboven al gezegd is, het nummer gaat eigenlijk over de dood en wordt bijgevolg ook vaak gespeeld op begrafenissen. Ik kan me dus voorstellen dat er in de zaal wel altijd mensen zitten die een begrafenis-herinnering aan dat liedje hebben...
Ik sluit me aan bij deze meningen, maar het is natuurlijk jullie dag dus als het jullie keuze is dan moet je dat doen! Gwen
het gaat niet over doodgaan hoor maar over afscheid en er zijn heel veel liedjes die zowel op een begrafenis als op een openingsdans gespeeld worden. Alvast nog succes met jullie zoektocht.
Eigenlijk schreef ann christy dit lied omdat haar man weggegaan is voor een andere vrouw. Tja het klinkt allemaal erg maar wij vonden het allebei mooi en ik krijg steeds kippenvel als ik het hoor. Groetjes
Dat liedje wordt bij ons in de kerk live gezongen juist na ons herdenkingsmoment. Maar natuurlijk is het jullie keuze als jullie dat willen als openingsdans maar ik zou het toch zeker niet doen er zijn zoveel mooi liedjes dat over de liefde gaan.
Mijn vriendin is jammer genoeg in december plots overleden en begraven op haar openeingsliedje van haar trouw. En ik en mijn man vinden het een mooi lied dus zou niet weten waarom niet.