Terug naar overzicht
old: mijn ene ring new: kledij, lingerie, oorbellen, schoenen,... borrowed: de lippenstift van mijn nicht blue: mijn rok was ijsblauw en ook in mijn kousenband zat wat blauw.
old: oorbellen van mijn overgrootmoedernew: mijn kleed, schoenen borrowed: sluier van mijn getuige blue: mijn kousenband
oud: een armband die ik al had alsook een mooie zakdoek met mijn initialen die ik als klein kind ooit gekregen heb nieus: mijn kledij natuurlijk geleend: ik heb een haaraccessoire die ik geleend heb van een vriendin blauw: er is een klein blauw strikje verwerkt binnenin mijn kleed
old: een ring van mijn grootmoeder new: zowat al de rest wat ik aan heb borrowed: een parfum van mijn zus blue: kousenband
old: de trouwring van mijn mama, die ga ik dragen new: kleding borrowed: oorstekers van mama blue: kousenband
old: de verlovingsring van mijn ouders (papa is gestorven en is er zo toch ook bij) new: kledij, juwelen borrowed: de kousenband van mijn vriendin blue: mijn lingerie en ook strikje op kousenband
Old: mijn trouwjurk New: droeg een nieuw slipje en mijn tiara was ook nieuw Borrowed: de juwelen had ik geleend Blue: kousenband
Eigenlijk eindigt het versje met ' and a golden sixpence in your shoe'Iemand zin om met een eurostuk in zijn schoen rond te lopen?
lijkt me wel pijnlijk toch?
Haha, wel grappig dat eurostukje :-) Dus eigenlijk doen we allemaal ons best om dat zo goed mogelijk te doen maar doen we het allemaal toch nog fout :-)