Terug naar overzicht
Hey Katrien, Ik heb de LR B10 Set 76... Bij jouw kleed past zeker een sluier of tiara omdat je een bustierkleed hebt en de hals en borst vrij bloot zijn...
Ik heb ook een LR, maar zeg hier liever niet welk, ik ken nog bruidjes in de familie- en vriendenkring die hier soms op dit forum kijken en ik wil dat mijn kleed geheim blijft Ik zou ook eerder voor een tiara dan voor een sluier kiezen.
Ik heb ook een jurk van LR maar die staat nergens online en ook niet in boekjes/brochures. Niemand kan ze dus op voorhand hebben gezien en dat vind ik wel een HEEL fijn idee. Ik zou ook eerder een tiara nemen dan een sluier.
Ik heb nog een tiara die ik wil verkopen!! Ik had ook een bruidsjurk van LR en was er zeeeeeeeeeer tevreden over en heb vele complimentjes gekregen!! als je een foto van de tiara wil zien mag je mailen anvandeven@live.be Groetjes, An
Hey an, Mail maar :-) katrien_dewaegeneer@hotmail.com
Ik heb ook een kleed van LR maar ik ga nog niet zeggen welk want mijn aanstaande bezoekt dit forum ook soms
Ik B10 set 53, maar ben er nog niet veel tegengekomen die dit ook hebben :)
hey, Ik had ook een 2 delige kleed van LR.
ik B10 set 9 ook nog niet veel tegengekomen die dit hebben :-) ik was op slag verkocht als ik het zag. Op 30 min was ik weer buiten in de winkel rapp beslisser zeiden ze. hadden al eens iemand gehad van 5u passen en kiezen ja amai....
Ik heb set 09 11, het rare daarvan is dat we op 11 september trouwen haha Het moest zo zijn vind ik :-)