Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

24-6-2010 8:14:55
hey,
het komt altijd maar dichterbij! de stress begint hier gaan toe te slagen, weet met mijn eigen geen blijf meer! gisteren ging het nog een beetje, maar nu ik de teller op 29 dagen zie staan ben ik niet meer te houden! ik had mij nochtans voor genomen van mij niet te laten gaan, maar het gaat nu echt niet meer!
aan de bruidjes van 24 juli 2010, hebben jullie het nu ook zo erg? en nog veel succes gewenst!
ik moest het even kwijt!
groetjes jessie ( de zenuwachtige)

jessie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 598

angela
2-10-2010
 Meld misbruik24-6-2010 8:17:39

Dat is heel normaal dat je zenuwachtig bent hoor. Ik heb da nu al en ik trouw pas op twee oktober. net geen honderd dagen meer.
Ben ook al super stressy.

groetjes Angela

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 8:31:16

Hier nog 22 dagen en zit op van de zenuwen !!!! mag er niet te veel bij stilstaan hoe dichtbij het komt of ik krijg ook die stress!! Zal wel goedkomen, positief blijven, het wordt tenslotte de mooiste dag van je leven! Grtjs Deborah

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 8:53:23

Ik versta niet zo goed waar jullie dan stress voor hebben? Ik trouw wel pas in september, maar ik heb echt niets van stress, had ik ook niet voor examens en dergelijke trouwens.

Als je in een moment van stress zit moet je je eens afvragen waarvoor je zo stresst: is het omdat je bang bent dat je niet alles op tijd klaar zal krijgen? Maak dan een haalbare planning op en zet er u direct achter. Is het omdat je bang bent dat er de dag zelf iets mis zal lopen? Wat is dan het ergste dat er kan gebeuren? Het is en blijft de dag dat jij en je geliefde eindelijk man en vrouw worden en ik betwijfel of er op dat vlak iets kan foutlopen. Wat maakt het dan uit dat je kapsel wat los komt (dat vind je hubby waarschijnlijk zelfs sexy), of als het vervoer niet komt opdagen (er zijn toch auto's genoeg op de wereld?), of als de fotograaf ziek valt (de dag van vandaag met alle digitale camera's zal je méér dan genoeg foto's hebben hoor). En voorzie oplossingen voor andere stress-situaties: neem een naaikitje mee en zorg dat je mama (of iemand die kan naaien) nooit ver weg is voor moest je kleed scheuren en neem voor alle zekerheid veiligheidsspelden mee.

Echt, probeer als je stresst in te denken wat de exacte reden is waarom je stresst en zoek daar dan een oplossing voor of probeer het te relativeren. Het is jullie HUWELIJKSDAG, jullie gaan trouwen en dat is het enige dat goed moet gaan, de rest is allemaal bijzaak :)

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik24-6-2010 9:13:49

ik trouw zaterdag en heb nog steeds geen last van stress ...
En als we iets vergeten zijn, tja dan zijn we het vergeten hé. Ik kijk er wel enorm naar uit en hoop echt op een supermooie en onvergetelijke dag. Net als iedereen.

Success allemaal

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik24-6-2010 9:27:59

Ik trouw ook zaterdag, en ik heb vooral begin juni wat last gehad van zenuwen en stress. Maar nu besef ik precies nog niet dat ik zaterdag ga trouwen. Iedereen loopt te vertellen dat het mooi weer wordt, en dat het bijna zover is, en ik knik, en zeg: ja, leuk he, en ik denk: ik zal het wel beseffen als ik zaterdagochtend die jurk aantrek zeker? :D

Komt helemaal goed, laat je af en toe gewoon lekker gaan, even huilen helpt hoe dan ook (bij mij toch), of even gaan sporten. Af en toe gewoon de tijd nemen om te ontspannen, want het is niet niks, zo'n bruiloft. Het is een grote stap, en daar kan je inderdaad stress van krijgen! Komt helemaal goed!!

Succes he!

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 10:06:15

Ik trouw een week je voor jullie. En tot mijn grote verbazing moet ik zeggen dat de zenuwen heel goed meevallen.
Tenzij dat er iemand begint door te vragen, en dan begin ik te hard na te denken met stress tot gevolg.

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik24-6-2010 11:33:49

hier ook totaal geen stress en ik trouw ook zaterdag. ik laat de dag komen zoals hij komt! we zien wel ...

Veel succes iedereen!

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 13:41:40

Hey,

wij trouwen dezelfde dag als jullie.... Echt stress heb ik niet, 'k vind het wel allemaal superspannend en vraag me soms af of we de komende 20 dagen niet kunnen overslaan :-)

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 14:55:12

ik wou gewoon dat het al zover was! kijk er zo naar uit! ook al zegt iedereen dat het snel voorbij zal zijn, kan ik toch niet langer meer wachten!

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 15:19:20

Ik trouw op dezelfde dag en hier begint het ook al te kriebelen. Moet precies nog zoveel doen en moet tot de laatste dag werken. 
Morgen komen ze onze ringen leveren en de DJ heeft eindelijk ook een seintje gegeven. Dus leuke vooruitzichten voor het weekend. :-) 

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 16:00:06

Aan de mensen die het niet snappen, prijs jezelf gewoon gelukkig. Het is ook niet iets waarvoor we kiezen, integendeel... als ik het voor het kiezen had, zou'k ook liever niet meer piekeren. Elke mens is anders, dat op zovele vlakken, onzekerheid (is alles wel klaar, doe ik het wel goed, vergeet ik niet vanalles, ....), piekeren dat je niet uit kan zetten want je weet die knop niet zijn, omgevingsfactoren (altijd die vragen over hoever je der mee staat), de ene is drukker dan de ander, het trouwgebeuren plannen vraagt veel tijd naast huizenjacht, drukte van 't werk, drukte bij m'n vriend zijn zaak waarbij ik ook handje toesteek etc...
Dus... geen vingertjes aub van "Hoe kan dat toch? ", niet iedereen is zoals jullie.... wees gewoon lekker blij dat jullie die stress niet hebben, 't is jullie gegund!

Hier moet er nog best veel gebeuren, bij jullie wellicht niet... zal ver één van de grootste oorzaken zijn en (faal)angst. Ben ervan overtuigd dat je er mee kan geboren worden (dat heb ik precies toch), daar kan een betuttelende "stress is toch nergens voor nodig?" niet veel aan doen, het zit hem tussen de oren en in het bloed.

@Jessy, zoals je merkt, ik heb 't ook erg. Geen oog dicht gedaan zelfs deze nacht... ik merk dat hoelanger het duur voor ik weer iets van lijstje kan schrappen, hoe onrustiger ik wordt. Alleen moet je met twee zijn om die laatste knopen door te hakken etc... en dat lukt nogal moeilijk door de drukte. Na vandaag kan ik hopelijk weer wat schrappen, en dan op naar de afwerking van misboekjes en hopelijk heb ik weer meer rust. Ik leef zeker met je mee! Laats ons samen hopen/bidden dat we snel die innerlijke rust terug mogen krijgen en dat onze sprookjesdag vlekkeloos verloopt! :)

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 16:54:15

dat het maar gewoon heel snel 24 juli 2010 is dat we kunnen genieten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...