Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

  24-6-2010 11:11:53
Dag iedereen,

Wij zitten een beetje vast met de volgorde van de zaken... We trouwen voor de wet in de voormiddag en al de rest (ceremonie, receptie, avondmaal en dansfeest) is in de namiddag/vooravond/avond op onze locatie. Voor de wet vragen we niet echt iemand, enkel getuigen en zij die echt willen komen mogen.

Maar voor het vervolg vanaf de namiddag weten we niet goed wat we moeten doen. We zouden graag onze vrienden bij het dansfeest hebben, maar dan zouden ze dus moeten terugkomen (want maaltijd is enkel voor familie)? Dan dachten we heel het spel op zijn kop te zetten en eerst te eten met de familie, dan de ceremonie te doen, dan de receptie en dan het dansfeest... maar dat lijkt ook zo raar, niet?

Wat zouden jullie doen, zijn er mensen die hier tips/ervaring rond hebben of mensen die met hetzelfde probleem zitten?

Groetjes en merci :-)

Ife
15-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1193


Marissa
24-7-2010
 Meld misbruik24-6-2010 11:24:11



Hoi,
In uw geval zou ik precies met de familie voor de ceremonie dineren.
Gemeentehuis, diner, ceremonie, receptie en feest.
Mensen heen en weer sturen zou ik niet echt doen.

Wij hebben ongeveer dezelfde stijl van huwelijk maar bij ons is iedereen wel uitgenodigd voor avondeten.
Wij doen het zo:
voormiddag gemeentehuis, middag bij ons thuis voor wat broodjes en bubbels,
Om 14u op de locatie: receptie
dan zijn we even weg voor foto's
om 17u op de locatie: ceremonie, aperitief, diner en feest.

Wij hebben dat vooral zo gedaan omdat, als je in de kerk zou trouwen, ... de mensen die naar de kerk komen zijn meestal de mensen die naar het avondfeest komen.
Dus we doen het in één trek door.


succes !








Inge
26-6-2010
 Meld misbruik24-6-2010 11:31:52

wij doen het zo:
10.30u: trouwen voor de wet.
13-15u: middageten met de suite op restaurant
16-18u: Ceremonie (beperkt aantal mensen uitgenodigd, vooral vrienden)
20: start dansfeest

Tussen 18u en 20u zit er maar 2uur zodat de mensen nog iets kleins kunnen gaan eten daar wij geen avondeten geven maar hapjes heel de avond + wok + taart + frietjes. Vlakbij is er ook nog restaurant/taverne waar er een groot tuinterras en speeltuin is. daar eten wij zelf smiddags
Mensen van de suite krijgen bij ons thuis een broodjesmaaltijd.

Perfecte oplossing vind ik

succes!



Odile
7-5-2011
 Meld misbruik24-6-2010 12:19:35

Ons programma ziet er als volgt uit:
13h00: kerkelijk huwelijk
14h30: koffie/thee + bruidstaart voor iedereen
15h00-17h00: receptie
19h00: start avondfeest.

De mensen die voor de ceremonie en avondfeest (is bij ons met eten) zijn uitgenodigd kunnen op hun gemak naar huis/hotel gaan om zich om te kleden.

Wij doen de receptie voor de mensen die we eigenlijk "verplicht" moeten vragen (buren, etc.).



Nele
4-6-2011
 Meld misbruik24-6-2010 16:23:04

Beste Ife

wij doen het als volgt:
11u: gemeentehuis
daarna broodjes en bubbels bij ons thuis
14u30: kerk
met aansluitend een drankje voor iedereen
18u30: start receptie
19u30: start avondfeest




Emely
1-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 21:15:24

Hallo Ife,

Ik zou het vooral doen zoals je zelf wilt. Wij hebben een iets andere invulling van de dag, namelijk:
11.30 burgerlijk huwelijk met familie en directe vrienden
12.30 kleine lichte lunch met sandwiches
13.30 kerkelijk huwelijk voor alle genodigden
15.00 bruidstaart met aansluitend receptie voor alle genodigden
18.00 diner in klein gezeldschap van familie. Voor anderen staan diner mogelijkhedne vermeld in de cereminiemeesterbrief en zij verzorgd ook desgewenst de reserveringen voor onze gasten
20.30 start van het dansfeest voor familie en directe vrienden iets groter gezeldschap voerigens dan 's ochtend bij het burgerlijk huwelijk

De volgende dag hebben we met de familie en directe vrienden die zijn blijven slapen champagne ontbijt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...