TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
3-12-2005
|
3-2-2006 23:39:43
hey Anneke
gewoon doen zou ik zeggen!
Mijn man had ook 2 linkse voeten maar toch wilden wij als openingsdans ook geen gewone slow. We kozen een swing en in 10 lessen (wel prive les) had mijn ventje meer dan voldoende onder de knie om een volledige swing te kunnen dansen.
Uiteraard hebben wij ook thuis nog heel wat geoefend maar het resultaat mocht er zijn. Onze openingsdans was meer dan geslaagd!
groetjes Kathleen 03.12.05
|
|
20-5-2006
|
4-2-2006 8:10:50
hey anneke,
mijn vriend en ik praten al lang over het volgen van danslessen en ons huwelijk was de ideale gelegenheid, nu volgen we een inleidende cursus van 14 lessen voor allerhande dansen. Echt heel plezant en je voelt je er ook zekerder door op de dansvloer dus ik zou zeggen, ga ervoor.
nele
|
|
4-8-2006
|
4-2-2006 10:51:52
wij waren ook niet zo te vinden om een gewone slow te dansen als openingsdans. Wij hebben dan gekozen voor een salsadans. Daarvoor zijn we momenteel een danscursus aan het volgen, en dat lukt heel goed. Alvast veel succes gewenst.
|
|
1-9-2006
|
5-2-2006 11:12:58
Hey,
ik zou toch zeker een paar lessen volgen, desnoods privé (want de andere lessen starten vaak in september of januari, dus dan is het nu te laat), al was het maar om je wat zekerder te voelen. Het zal sowiezo een emotioneel moment worden en iedereen staat letterlijk op jullie vingers te kijken, dus...
Groetjes, Lieve
|
|
16-9-2006
|
6-2-2006 12:32:02
Hey,
Wij zijn ook op zoek naar dansles in de omgeving van sint-niklaas.
Weet er iemand iets zijn in die omgeving of iemand die privé dansles geeft.
Zonder dansles gaat het niet zo mooi zijn denk ik en we kunnen beiden niet zo goed dansen.
Alvast Bedankt
Groetjes Karine 16.09.2006
|
|
An
22-9-2006
|
8-2-2006 11:33:00
Persoonlijk had ik graag een tango gedaan, maar dat is een beetje te hoog gegrepen denk ik. Als we de basis van bv een salsa of zo al kunnen tegen dan zal ik heel tevreden zijn. Weet iemand waar ik (prive)lessen kan volgen in de omgeving van Turnhout?
Thanks! Anneke
|
|
Vanessa
1-9-2007
|
28-2-2006 12:40:30
Nog voor wij verloofd waren, zijn wij aan een lessenreeks begonnen voor allerlei klassieke dansen (wals,tango,chacha, zelfs swing) We zijn van plan om ons dan toe te leggen op eentje ervan en onze bewegingen in te studeren op ons openingliedje.. Wij hebben daarvoor geopteerd omdat er qua lengte tussen ons tweetjes nogal een groot verschil is (30 cm) en dat altijd wat moeilijker danst ..
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|