TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ingeborg
17-7-2010
|
24-6-2010 13:51:11
Niemand raad??
|
|
Sara
27-8-2010
|
24-6-2010 13:52:44
Hey, Dat is echt erg. Het ziet er wel naar uit dat ze zelf deuren aan het toegooien zijn.En als je ze niet meer wil zien op het feest, dan vrees ik dat je ze nadien ook niet meer zal willen zien. Hoe belangrijk is het voor jou iedereen komt? Ik vermoed dat andere mensen van jouw familie dit gedrag niet goedkeuren en ze misschien ook niet willen zien. Zelf denk ik dat ik ze in de kou zou laten staan (maar ik sta niet in je schoenen). Iedereen moet de einddatum respecteren en tijdig doorgeven, of ze komen of niet. En je kan wel even een uitzondering maken maar je hebt ze verwittigd, dus ja. Als je nu de lijn trekt, komt het misschien nooit meer goed. Maar mensen die jou voor belachelijke redenen de rug keren, doen dat wel vaker. Ik bedoel: of je nu trouwt of niet hadden ze jou dit vroeg of laat wel gelapt! Veel succes nog met het nemen van de juiste beslissing ! Groeten, Sara
|
|
Valerie
4-9-2010
|
24-6-2010 15:25:19
Hallo 't Is jullie trouwfeest en jullie moeten doen wat jullie zelf willen. Ik vind het nogal erg dat mensen zichzelf beginnen uit te nodigen om in de suite te lopen, wie trouwt er eigenlijk vraag ik mij dan af. Willen jullie hen erbij of niet? Dat is hetgeen dat jullie zich nu moeten afvragen. Wil je ze hierna ook nog terug zien, na wat zij allemaal doen tegenover jou? En als ze niks laten weten, dan zou ik er ook niet meer naar bellen. Je hebt je punt duidelijk gemaakt dat ze tot zaterdag tijd hebben om te reageren, als ze dan niet gereageerd hebben, pech. Meer kan je ook niet doen! Dat van zeggen dat ze niet meer welkom zijn, dat zou ik niet doen. Toon dat je slimmer bent en dat je het achter je zal laten. Je bent to the point geweest, dus... .
Veel succes met je beslissing. Groetjes!
|
|
Tineke
31-7-2010
|
24-6-2010 15:38:35
Hey,
de suite is toch enkel voor de dichte familie, ouders, broers, zussen en getuigen?
Mss wordt het in hun familie anders gedaan maar dan nog, het blijft jullie trouw!
Jullie beslissen wie er mee in de suite loopt, niet zij...
Het lijkt idd net alsof ze niet willen komen. Maar dat is dan hun probleem!
Die dag zijn jullie het belangrijkste!
Als ze zaterdag nog niets hebben beslist zou ik ook geneigd zijn om hen gewoon van die lijst af te halen...
Veel succes!
Grtjs
|
|
isabelle
1-8-2010
|
25-6-2010 10:53:48
Hoi ingeborg zulke mensen zouden bij mij niet welkom zijn. Het is jouw feest !!
|
|
inge
15-4-2011
|
25-6-2010 12:45:49
Gewoon wachten tot zaterdag. Zeggen ze dat ze komen? Ok, dan komen ze, ze weten dat ze niet in de suite mogen, dus dan komen ze als gewone gasten. Geef ze gewoon een hand en zet je bij je andere genodigden. Volk genoeg ;) Zeggen ze dat ze niet komen? Ook OK, dan ben jij ervan af. Zeggen ze niets? Dan stuur je een mailtje waarin staat dat je helaas de aantallen moest doorgeven, dus dat je veronderstelt dat ze niet aanwezig zullen zijn, en dat je dat jammer vindt (schijn hoog houden ;) ) Point finale zeggen ze dan bij ons. Man, zo'n mensen wil je er toch liever niet bij zeg?
|
|
Jolien
6-8-2011
|
25-6-2010 17:07:20
Ik vind het hallucinant hoe familieleden soms kunnen reageren! Jezelf uitnodigen voor de suite, ongelooflijk! Dat durf je toch niet?!
Wat zegt je moeder erover?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|