Terug naar overzicht
hey,wij doen nu ook wel alles 's avonds maar bij ons blijven de kindjes erbij! juist 1tje die dan een maand en een week zal zijn die doen ze 's avonds naar de oma maar die is er de rest van de dag wel bij! 's middags gaan wij picknicken met de dichte familie en de getuigen en hun kindjes!grtjs jessie
Ik denk omdat er veel mensen werken overdag, ook op een zaterdag, en savonds er wss meer mensen bij kunnen zijn. Ik persoonlijk zou een feest overdag wel eens tof vinden, mr dan wel in de winter. Als het weer is zoals nu zit ik overdag nl ni graag binnen. Als het natuurlijk buiten zou zijn is het dan weer geweldig.
Wij hebben 2 kindjes en willen hen er ook bij betrekken, we zijn van plan om een aantal ouders van hun beste vriendjes én die wij uiteraard al redelijk goed kennen zowiezo ook uit te nodigen voor de receptie, samen met de kindjes. Tijdens de receptie zal een animator er dan hopelijk in slagen hun een fijne tijd te bezorgen :-) Het zal een drukke dag worden voor de kids dus nadien voorzien we dat ze met iemand mee naar huis kunnen en kunnen wij dan aan het avondfeest beginnen. Het is voorlopig nog steeds maar een idee, er staat nog niets op punt... Maar in onze feestzaal kennen ze alvast een animator die daar al geweest is en het is blijkbaar altijd goed meegevallen! Succes!
Wij doen het min of meer zoals Els. Op de receptie zijn een aantal vriendjes en vriendinnetjes van onze kindjes uitgenodigd met hun ouders. Als het mooi weer wordt, voorzien we misschien een springkasteel en in de tuin van de feestzaal staat een schommel/glijbaan. Op het avondfeest doen we niets speciaals meer voor hen. Maar in de feestzaal is ook een speelhoekje dus ze zullen zich wel bezig houden zeker