Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STRESS!!!

24-6-2010 20:43:49
Hey bruidjes ik begin echt te stressen! We trouwen in september en hebben nog hopen te doen nl. we hebben nog geen uitnodigingen besteld, ons misboekje is ook nog niet af, we weten niet waar we s'middags gaan lunchen, een ceremoniewagen hebben we ook nog niet. Ik krijg er echt stress van vooral omdat mijnen wederhelft ni zo meedoet. Die zegt "och we hebben daar nog al de tijd voor". Die zou alles op het laatste moment doen. Ik wil gewoon alles nu al klaar hebben zodat ik mij van niets meer moet aantrekken. Is dit bij sommige bruidjes ook zo?

groetjes

Valérie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1190

Emely
1-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 20:54:17

Hoi Valérie, normaal gesproken zijn wij precies andersom. Mathijs flipt altijd als dingen niet eeuwig vantevoren geregeld zijn, maar nu voor ons huwelijk heeft hij zo iets van dat regel jij toch?
Misschien moet jij ook die afspraak met je aanstaande maken:
Ik regel alles en leg je alleen keuzes voor als ik neit alleen wil beslissen. Maximaal twee opties is in mijn ervaring het beste. "Zeg jij het maar deze of die, want ik kan/wil niet alleen kiezen hierin."

Verder heb ik net deze week onze trouwkaarten besteld na een helse zoektocht waarbij ik me minstens vier keer bedacht heb.
Ons misboekje is ook nog niet helemaal klaar, hoewel de basis er wel ligt. Als je wilt kan ik het je wel mailen, maar dan moet je even je adres geven.
Auto hebben wij geregeld met de locatie en lunchen doen we op dezelfde locatie als huwelijk, receptie en feest.

In ieder geval heel veel succes in de verdere voorbereidingen en we spreken elkaar hier vast nog wel.

Groetjes, Émely

Valérie

Meld misbruik24-6-2010 21:08:38

Bedankt Emely om mij wat meer op mijn gemak te stellen. Hij heeft ook wel zoiets van doe maar uw goesting het zal wel goed zijn maar ik begin dan te twijfelen dat hij het lelijk of te duur zou vinden. Ik moet het gewoon doen denk ik. Oh dat zou super zijn als ik een voorbeeldje had van een misboekje. Je mag het altijd mailen naar tomvanlijsebetten@hotmail.com. We hebben daarjuist gebeld naar onze locatie en kunnen daar s'middags niet lunchen dus moeten we toch op zoek naar iets anders. Het zal allemaal wel in orde komen zeker!

Nog eens bedankt voor de goede raad!

groetjes Valérie

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik25-6-2010 14:42:41

Hey Valérie,

Wij trouwen op 4 september en hebben ook nog vanalles te regelen hoor. De uitnodigingen zijn net klaar maar moeten nog de post op. Dat wordt een werkje voor dit weekend.
Ons misboekje is al af en goedgekeurd door de pastoor. We moeten het enkel nog printen. Als je wilt, stuur ik je het mijne ook door.

Ik denk dat je gewoon moet proberen om minder te twijfelen. Mannen hechten nu eenmaal minder belang aan al die details waar wij van wakker liggen. Bij ons is dat ook zo hoor.
Als je vriend zegt, doe maar, het zal wel goed zijn, dan wil dat zeggen dat hij er vertrouwen in heeft dat jouw keuzes de goeie zijn. Gewoon doen dus!
Bij de mijne is dat ook zo. Maar ik zie dat als een voordeel, ik geef hem alleen de opties die ik zelf ook leuk vind en dan mag hij mee de knoop doorhakken

Ik zei het gisteren ook nog tegen een vriendin, de enige stressfactor in de organisatie van ons huwelijk, is mijn aanstaande

angela
2-10-2010
 Meld misbruik25-6-2010 15:01:54

ik heb men uitnodigingen via cardxl gemaakt en besteld. ze hebben ze binnen de twee weken geleverd. heb 219 euro betaald voor 80 kaarten.
Ik heb ook al alles alleen gedaan hoor. mijn vriend die weet toch dat ik alles in orde krijg. ik had ook liever meer hulp gehad, maar ja. Ik ken hem he.
Hij heeft ook altijd tijd genoeg en denkt dat alles vanzelf gaat.
Vele mannen zijn zo zenne. ze weten toch dat hun vrouwkes beter zijn in organiseren.
ze mogen dan ook eens fier zijn op ons he.

groetjes Angela

Valérie

Meld misbruik25-6-2010 20:49:24

Bedankt allemaal voor jullie reacties en ga jullie advies opvolgen. Gewoon doen en niet zoveel meer twijfelen. Lieve je mag altijd een voorbeeldje sturen naar ons mailadres hierboven dat gaat mij al een stap vooruit helpen en minder stress geven.

Groetekes Valérie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...